Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از انگجت، باتری استفاده شده در آیفون ۱۳ به گونه‌ای طراحی شده که در مقایسه با سری قبلی باتری گوشی‌های اپل تا 9 ساعت به صورت مداوم امکان پخش فیلم به صورت آنلاین را داشته باشد. براساس گزارش‌ها گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرومکس دارای باتری ۴۳۵۲ میلی آمپری است که در مقایسه با آیفون ۱۲ پرومکس ۱۸ درصد افزایش  داشته، همچنین پیش بینی می‌شود گوشی ۱۳ مینی نیز دارای باتری ۲۴۰۶ مییلی آمپری باشد که در مقایسه با آیفون ۱۲مینی هشت درصد افزایش ظرفیت باتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است گوشی‌های جدید آیفون از تراشه A۱۵ Bionic استفاده می‌کنند که این امر باعث کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف باتری می‌شود. افزون بر این  مدل‌های پرو دارای ProMotion ۱۲۰ هستند که صفحه نمایش آیفون را ۱۲۰ بار در ثانیه به روز می‌کنند که این امر باعث کاهش عمر باتری می‌شود. براساس گزارش‌های اخیر اپل گوشی‌های جدید این شرکت در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

برخی از تغییرات آیفون 13 نسبت به آیفون 12

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های جدید بلندگوی خود را به سمت راست بالای قاب انتقال داده تا تغییر اندازه در آن‌ها ایجاد شود. همچنین پیش بینی می‌شود ارتفاع تاچ  از 5.35میلی‌متر  به 5.30 میلی‌متر کاهش یافته باشد. همچنین گفته شده  سری جدید آیفون  همچون  سری قبلی خود در 5 رنگ آبی تیره، سبز روشن قرمز سفید و سیاه  به بازار عرضه شود. افزون بر این انتظار می‌رود آیفون13 بتواند اتصال Lightning را به طور کامل حذف کرده  و کاملا بی‌سیم شود.

شایان ذکر است  پیش بینی می‌شود شرکت اپل کیفیت دوربین خود را در مقایسه با دوربین قبلی خود بهبود بخشیده و برای کاربرانش امکان تصویر برداری  از آسمان شب را فراهم کند.

بیشتربخوانید

طراحی جدید آیفون 13 را ببینید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل گوشی آیفون گوشی های هوشمند گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پولستار، شرکت سوئدی زیر مجموعه‌ی ولوو، آزمایشی را با یک نمونه‌ی اولیه Polestar ۵ انجام داد و شاهد شارژ مجدد باتری آن از ۱۰ تا ۸۰ درصد تنها در ۱۰ دقیقه بود. این میزان شارژ معادل ۲۰۰ مایل (۳۲۰ کیلومتر) رانندگی است. پورشه تایکان با باتری ۱۰۵ کیلووات‌ساعتی این کار را در حدود ۱۸ دقیقه انجام می‌دهد.

براساس گزارش زومیت، در خودرو آزمایشی پولستار از باتری مخصوص شرکتی به نام StoreDot استفاده شد. ینس گروت، مهندس ارشد سیستم‌های باتری پولستار، می‌گوید: «این مدرکی است که نشان می‌دهد اکنون می‌توانیم با سرعت‌های بسیار بالا عملیات شارژ سریع را در یک خودرو استاندارد پیاده کنیم. ما به غیر از باتری، چیز جدیدی اضافه نکردیم. فقط باتری، پمپ خنک‌کننده‌ی اصلی و فن وجود داشت.»

پولستار اعلام نکرده است که آیا قصد دارد از باتری‌های StoreDot در محصولات آینده استفاده کند یا خیر، اما می‌گوید که این آزمایش، پیش‌نمایش «باتری نسل بعدی» را نشان می‌دهد و نتایج اولیه بسیار امیدوارکننده است.

انتظار می‌رود خودرو جدید Polestar ۵ تا سال ۲۰۲۵ با برد تخمینی ۶۰۰ کیلومتر فقط با یک بار شارژ و با قیمت پایه‌ی ۹۰٬۰۰۰ دلار، معرفی و عرضه شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901678

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)