Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پانزدهمین روز از رقابت‌های المپیک توکیو ۳ کشتی‌گیر ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

خبرگزاری میزان - در پانزدهمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. دو کشتی‌گیر در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلو گرم در دور یک هشتم نهایی کار خود را آغاز می‌کنند و امیرحسین زارع هم که امروز از صعود به فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازماند، فردا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کشتی‌گیران به شرح زیر است:

مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک می‌رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند. حاجی علی یف قهرمان سابق جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد، اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست حدودا از ساعت ۷ صبح جمعه مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و مقابل این کشتی گیر شکست خورد.

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز حدود ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه به مصاف برنده مسابقه بین کشتی گیران چین و مصر می‌رود.

محمدیان حذف شد؛ کشتی گیر هندی حریف قیاسی ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۷

 در ششمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در سالن موکاهاری این شهر، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با توجه به شکست حریف مقابل کشتی روس از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با هایتهم داخلاوی از تونس سرشاخ شد و توانست با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را شکست دهد. وی در دور بعد به مصاف باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند می رود.

حاجی علی اف قهرمان جهان از آذربایجان در گروه قیاسی است.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل او شکست خورد. عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه حریف دور دوم رقیب محمدیان بود و با توجه به شکست اودیکادزه، محمدیان از دور مسابقات حذف شد.

قیاسی پیروز شد ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۷

در ششمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در سالن موکاهاری این شهر، آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف تونسی راهی مرحله بعدی مسابقات این وزن شد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با هایتهم داخلاوی از تونس سرشاخ شد و توانست با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را شکست دهد وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی بین امازار آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند می رود.

در این وزن 16 نفر حضور دارند که حاجی علی اف قهرمان جهان از آذربایجان در گروه قیاسی است.

شکست محمدیان در نخستین مسابقه ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۷:۲۳

در ادامه رقابت های کشتی آزاد، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم، دور نخست به مصاف «الیزبار اودیکادزه» دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و 6 بر 3 باخت.

کاروان ایران با مدال یزدانی در رده بیست‌وهشتم ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۷:۲۱

نمایندگان ایران در چهاردهمین روز بازی‌ها در دو رشته کشتی و کاراته رقابت کردند که کشتی صاحب نخستین نقره خود توسط حسن یزدانی شد و سارا بهمنیار بانوی کاراته کای کشورمان هم از دور رقابت ها کنار رفت.

ایران تاکنون در سه رشته تیراندازی، کشتی و وزنه‌برداری ٢ مدال طلا و یک برنز و ٢ نقره کسب کرده است.

چین با ٧٤ مدال ( ٣٤طلا، ٢٤نقره و ۱٦ برنز) به در صدرنشینی خود تداوم داد و آمریکا با ٩١مدال ( ٢٩طلا، ٣٥ نقره و ٢٧ برنز) همچنان رده دوم قرار دارد و و میزبان با ٤٦نشان ( ٢٢، ١٠نقره و ١٤ برنز) سومی را حفظ کرده است.

 

بیشتر بخوانید: نتایج ورزشکاران ایران در روز چهاردهم؛ یزدانی به مدال طلا نرسید/ اطری پنجم شد/ حذف بهمنیار با شکست در سومین مسابقه

ادامه دارد...

برچسب ها: المپیک توکیو کشتی آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو کشتی آزاد المپیک توکیو نقره جهان دارنده مدال دور نخست مدال برنز کشتی گیر حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد

مسابقات جام تختی اهواز برگزار شد.

طرفداری | دیدار های فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی ۲ _ محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان ۴ _محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ _علی دارابی کورای ۱

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد ۱ _ اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ _ هایک خلویان(ارمنستان) ۱

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک