Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی اواسط تیر امسال سایت‌ وزارت راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دچار «اختلال سایبری» شد که با گذشت یکماه این اختلال همچنان ادامه دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 19 تیر امسال رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اختلال سایبری در سایت این وزارتخانه، گفته بود: اختلال سایبری وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم بی‌نیاز افزود: به‌دنبال  اختلال سایبری در سیستم های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، موضوع توسط کارشناسان فنی این وزارتخانه در حال بررسی است. پیش از ظهر امروز اختلال سایبری در سیستم های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی ظاهر شد که ‌به دنبال آن پورتال وزارتخانه و سایت های زیر پورتال آن از دسترس خارج شده است.

وی با بیان این‌که کارشناسان فنی در حال بررسی موضوع هستند، گفت: پس از در دسترس قرار گرفتن پورتال و سامانه های زیر مجموعه این پورتال، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

سایت وزارت راه و شهرسازی از دسترس خارج شد

به گزارش تسنیم، حدود یکماه از به اصلاح اختلال سایبری در سایت‌ وزارت راه و سایت زیرمجموعه‌های این وزارتخانه از جمله سامانه ملی املاک و اسکان، سامانه‌های طرح مسکن مهر و ... از دسترس خارج است. ضمن این‌که در سامانه tem.mrud.ir امکان ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن وجود ندارد.

در زمان حاضر سایت amlak.mrud.ir (سامانه ملی املاک و اسکان) پیام «سیستم در حال به‌روز رسانی است» مشاهده می شود. پیامی که به نظر می‌رسد فعلا تنها چیزی خواهد بود که مردم با مراجعه آن خواهند دید. از سوی دیگر به دلیل اختلال سایبری اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، کارگزاری مسکن مهر در سراسر کشور قادر به ارائه خدمات به متقاضیان این طرح نیستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه مسکن مهر هشتگرد مسکن مهر اندیشه مسکن مهر پرند مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر وزارت راه مسکن مهر هشتگرد مسکن مهر اندیشه مسکن مهر پرند مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی اختلال سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن

حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پرداخت آورده متقاضیان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متناسب با پیشرفت فیزیکی هر پروژه انجام می‌شود افزود: پیش از  این پرداختی پروژه‌های نهضت ملی مسکن هر ۴ ماه یکبار بوده در صورتی که این موضوع مطابق ضابطه و قانون و یا بخشنامه‌ای نبوده و تنها  براساس پیشرفت های فیزیکی و طبق روال دریافت آورده در پروژه های گذشته پرداخت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد:  برای تکمیل کارگاه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران و دریافت تسهیلات بانکی و انعقاد قرارداد مشارکتی نیاز به تزریق مالی داشته ایم که  تنها برای این دوره از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کردیم که‌  آورده و اقساط خود را پرداخت کنند.

او اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع مالی تنها در این دوره مدت زمان تکمیل آورده به دوماه کاهش یافت و در حال حاضر با رفع مشکل در کارگاه‌ پروژه های نهضت ملی مسکن  از دوره‌های بعد زمان پرداخت آورده متقاضیان ۲ ماهه نخواهد بود و متقاضیان نهضت ملی مسکن مهلت بیشتری برای پرداخت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در نهایت به نفع متقاضی است، گفت: تا دو سه ماه آینده به‌خاطر اینکه مشکل تسهیلات برطرف شده است نیازی به پرداخت سهم آورده متقاضی نباشد و از محل تسهیلات بانکی پروژه را مدیریت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان