Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه فضای رقابتی در بین بازیکنان والیبال از بین رفته است گفت: ولاسکو بین بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کرد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو نتوانست نتیجه قابل قبولی به دست آورد و با شکست مقابل تیم ژاپن، حریف دیرینه آسیایی خود از مرحله گروهی رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بر این باورند که از بین رفتن فضای رقابتی بین بازیکنان در سال‌های اخیر و استفاده از ترکیب مشخص در بدنه تیم ملی، یکی از علل افت والیبال ایران بود.

خولیو ولاسکو مربی نام‌آشنا که خاطرات خوبی بر ذهن مردم ایران بر جای گذاشت، در سال‌های حضورش در تیم ملی با ایجاد فضای رقابتی، حاشیه امنیتی برای هیچ یک از بازیکنان باقی نگذاشت تا همه شانس حضور پیراهن تیم ملی را داشته و در نتیجه شاهد نتایج خوب باشند.

رضا صفایی ملی‌پوش اسبق تیم ملی والیبال که در دوران ولاسکو به تیم ملی دعوت شد، گفت: متأسفانه تیم ملی والیبال در بازی‌های المپیک توکیو نتوانست نتایج خوبی به دست آورد. چند بازیکن جوان در این مدت رونمایی شدند؛ امیدوارم در سال‌های آینده با برنامه‌ و حساب‌شده‌تر به تیم ملی کمک کنیم تا نتایج خوب گذشته تکرار شود و مسیر پیشرفت داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور ولاسکو در ایران گفت: خاطره‌ای که همیشه برای من جالب و عامل انگیزه بود، نوع رفتار ولاسکو با بازیکنان بود. سال ۹۰ در اردوی جوانان حضور داشتم اما ولاسکو مرا به اردوی بزرگسالان دعوت کرد. لخته خونی در دستم ایجاد شد و مجبور شدم تحت عمل جراحی قرار گیرم اما به خوبی به یاد دارم پس از انجام عمل، زمانی که برای تماشای تمرینات به اردو رفته بودم، ولاسکو در کنارم آمد و با من صحبت کرد.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران تأکید کرد: ولاسکو طوری با من صحبت کرد و انگیزه داد که دوست داشتم همان موقع با شرایطی که دستم را تازه عمل کرده بودم، تمرین را آغاز کنم. در آن دوران دو تیم قدرتمند داشتیم و هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت وجود نداشت. همه بازیکنان چه باتجربه‌ها و چه جوانان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت داشتند.

صفایی افزود: انگیزه خوبی در بین بازیکنان وجود داشت اما در سال‌های اخیر به جرأت می‌توانم بگویم بازیکنان لیگ برتری هیچ انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی نداشتند چرا که تعداد محدود و مشخصی در ترکیب تیم ملی حاضر بودند. به هر حال برای تیم ملی در ادامه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم والیبال ایران دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در پایان درباره آغاز تمرینات تیم پیکان نیز گفت: از روز شنبه تمرینات تیم آغاز شد، پیکان یکی از پرافتخار ترین تیم‌های آسیا به شمار می رود ولی در چند اخیر نتایج خوبی کسب نکرد. هدف باشگاه امسال این است با جذب بازیکنان و کادرفنی خوب نتایج در خور شان پیکان به دست آوردند. همه بازیکنان با تجربه و با انگیزه هستند، امیدوارم به اهدافمان برسیم.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ولاسکو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال والیبال ایران بین بازیکنان فضای رقابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی اطهر ظهر یکشنبه در تجمع دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به صدور انقلاب به عنوان یکی از اهداف امام خمینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما، انقلاب انسانیت و آزادی است و دفاع دانشجویان مظلوم از مردم فلسطین حاصل این دستاورد است و در سال‌های آینده نیز چنین انسان‌هایی که حق را درک کرده و به سمت آن حرکت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به قیام امام عصر برای بیداری انسان‌ها ادامه داد: امام عصر برای اتحاد بین انسان‌های آزاد با هدف نابودی نظام استکبار و نابودی کسانی که ظلم می‌کنند، قیام خواهد کرد.

وی محدودیت علم و اطلاعات را از انواع استکبار دانست و افزود: آنها تصور می‌کنند که با ظلم، ایجاد رسانه‌ها و نظام‌های جدید می‌توانند افکار مردم را آلوده کرده و رفتار مردم را تغییر دهند.

مهدوی اطهر با اشاره به هزینه‌های بسیار و ایجاد دیپلماسی‌های عمومی از طرف استکبارگران گفت: مستکبران نمی‌دانند فطرت مردم بر اساس فطرت الهی است که به طور حتم بیدار خواهند شد.

وی ادامه داد: سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ از عده‌ای دانشجو و غیردانشجوی ساختارشکن حمایت می‌کردند، کجا هستند که بیداری دانشجویان عالم و حمایت آنها از فلسطینیان را مشاهده کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک گفت: تفاوت مؤمن و غیرمومن در عمل و شجاعت اوست و به طور حتم روزی خواهد رسید که شاهد ظهور امام عصر و تحقق اهداف شهدا باشیم.

حجت الاسلام مهدوی اطهر تاکید کرد: امنیت، بیداری و زندگی خود را مرهون شهدا هستیم و کسی که از انسانی دفاع نکند و انسانیت را نفهمد و دیگران را برده خود کند، از انسانیت خارج است.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای افزود: باید با ایجاد موج، امر به معروف را در سطح بین‌المللی انجام داده و وظیفه خود در برابر معروف‌ها و منکرهای عالم به درستی انجام دهیم و نباید مانند عاشورا در قبال انحرافات سکوت کرد.

هسته‌های دانشجویی صدای خود را به گوش جهانیان برسانند

رئیس دانشگاه اراک نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت واکنش انسان‌ها به نسل‌کشی در غزه گفت: دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در پاسخ به مطالبه حقوق خود مورد تجاوز و وحشیگری قرار می‌گیرند و اساتید باید با تبیین درست، دانشجویان را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

مجتبی ذوالفقاری با تاکید بر اینکه هسته‌های دانشجویی باید صدای خود را به جهانیان برسانند، ادامه داد: باید ذات وحشی، سفاک، کودک‌کش و بی‌ریشه اسرائیل برای جهان روشن شود.

وی تاکید کرد: باید همانگونه که دانشجویان آمریکایی با وجود دستگیری توسط پلیس از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می‌کنند، این گفتمان در دانشجویان ایرانی هم شکل گیرد.

کد خبر 6091190

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL