Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:13:21 GMT

بسیج عامل ایجاد روحیه جهادی در پرسنل است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۷۸۰۳

بسیج عامل ایجاد روحیه جهادی در پرسنل است

ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: بسیج عامل ایجاد روحیه جهادی در پرسنل است.

حمیدرضا نظیفی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان که به نام شهید عینعلی دلفان مزین شد، بسیج را عاملی برای ایجاد روحیه جهادی در پرسنل دانست.

وی بیان کرد: اگر چه مأموریت ذاتی بسیج ادارات حفظ امنیت و دفاع از کوی و برزن، ادارات و مناطق حساس در شرایط بحرانی و اضطراری است ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج در هر میدانی که لازم باشد باید حضور یابد تا کمبودها با بسیج و روحیه جهادی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای قضایی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بسیج، نظارت بر بروکراسی اداری و پیگیری فساد در ادارات را از جمله آنها برشمرد و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع که در رأس اهداف دستگاه‌هاست با روحیه بسیجی به نحو احسن انجام خواهد شد تا اعتماد مردم به ادارات افزایش یابد و موجب رضایتمندی آنان شود.

در  ادامه این جلسه مسئول بسیج ادارات لرستان نیز گفت: اگرچه در ابتدای تشکیل بسیج، وظیفه  دفاع برای آن در نظر گرفته شد ولی بعد از جنگ ظرفیت‌های گوناگون بسیج مشخص شد که حاکی از تفکرات بلند حضرت امام (ره) است.

سرهنگ صارمیان افزود: بسیج در همه میدان‌ها حضور فعال دارد. هر کجا مشکلی در سطح کشور به وجود آید بسیج حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: کشورهای منطقه نیز از بسیج الگوبرداری کرده‌اند و آن چیزی که در بسیج اهمیت زیادی دارد و ضمانت اجرای آن بوده کار برای خدا و رضایت مردم است.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان توسط مسئول بسیج ادارات استان به دکتر نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی استان اعطاء شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پزشكي قانوني بسيج تكريم ارباب رجوع پزشکی قانونی روحیه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمتگزار است.

وی خطاب به فرمانداران، تصریح کرد: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعهٔ یک وزارت هستید.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت، عنوان کرد: وزارت‌خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار لرستان، ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت، گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال‌کردن و پیشرفت روستاها تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

استاندار لرستان، به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره کرد و گفت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

کد خبر 6088239

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان