Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:47:55 GMT

برخورد با ناقضان شیوه‌نامه‌های بهداشتی در «بشرویه»

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۷۹۸۷

برخورد با ناقضان شیوه‌نامه‌های بهداشتی در «بشرویه»

احسان خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار داشت: پیرو اطلاعیه دادستانی مبنی بر ممنوعیت راه‌اندازی کاروان‌های زیارتی سیاحتی واخذ تعهد از برخی افراد، متأسفانه ابتدای هفته جاری کاروانی از بشرویه عازم استان‌های دیگر کشور شده است.

وی تصریح کرد: دادستانی به محض اطلاع از این موضوع بلافاصله نسبت به تشکیل پرونده قضایی علیه متخلفین به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی اقدام و پرونده مذکور در شعبه دادستانی بشرویه در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بشرویه ضمن هشدار به خاطیان دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: در وضعیت فعلی عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مطابق ماده ۶٨٨ قانون مجازات اسلامی مصوب ١٣٧۵ (تعزیرات) جرم تلقی و از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود.

خسروی در پایان تأکید کرد: تهدید علیه بهداشت عمومی مجازات تا یک سال حبس را به‌دنبال دارد و دستگاه قضایی با ناقصان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افرادی که سلامت مردم را به بازی گرفته‌اند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت دستگاه قضایی بهداشت دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود