Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کاظم تیمورزاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این میزان بار با صدور بیش از ۵۰۸ هزار و ۹۰۰ برگ بارنامه به نقاط مختلف حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

اوافزود: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یک میلیون و ۱۰۰هزار مسافر را با بیش از ۱۶۰ هزار و ۸۰۰ سفر جابجا کرده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد در تعداد مسافر و ۳۸ درصد در تعداد سفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این بازه زمانی یک هزار و ۸۸۳ مورد با تخلفات اضافه بار در راه‌های ارتباطی استان برخورد شده که این تعداد ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در این مدت تعداد برچسب معاینه فنی صادر شده برای ناوگان باری و مسافری استان ۲۹ هزار و ۶۰۰ مورد بوده که نسبت به چهار ماه سال ۱۳۹۹ حدود چهار درصد افزایش یافته است.

تیمورزاده با بیان اینکه هم اکنون ۶۹۳ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل مسافری استان فعالیت دارند، یادآوری کرد: در زمان کنونی ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری استان دارای کارت هوشمند بوده و ۳۷ هزار و ۵۰ نفر از رانندگان باری نیز کارت هوشمند دریافت کرده اند.

او تعداد شرکت‌ها و موسسه‌های حمل و نقل کالای استان را ۲۸۵ مورد، تعداد شرکت‌ها و موسسه‌های حمل و نقل مسافری را ۱۲۰ مورد و تعداد شرکت‌های حمل و نقل بین المللی فعال کالا را ۷۳ مورد و تعداد شرکت‌های حمل و نقل مسافری برون مرزی استان را ۶ مورد اعلام کرد.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل حمل و نقل حمل و نقل تعداد شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی