Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شورای ششم شهر مشهدمقدس با برگزاری مراسم تحلیف به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، شورای ششم شهر مشهدمقدس با برگزاری مراسم تحلیف به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

هیئت رئیسه و همچنین کمیسیون‌های شورای شهر نیز تکلیف خود را شناختند و اینک همه چیز مهیاست تا شروعی دوباره برای شهر مشهد اما این بار متفاوت رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای شهر مشهد در تمامی دوران قبل از انتخابات بر خدمت‌رسانی، مردمی بودن و رسیدگی به مناطق کم برخوردار شهر تاکید داشتند و اینک زمان مناسبی برای محک این معیارها فرا رسیده است.

سوگند شورای ششم مشهد مقدس/ «در کنار مردم محرومیت‌زدایی را رقم می‌زنیم»+فیلمشورای ششم به دنبال «احیاء هویت فرهنگی» مشهدمقدس است+فیلمشهر مشهد نیازمند اختصاص ردیف بودجه «ملی، ویژه و مستقیم» است

کمیسیون‌های تخصصی و ویژه شورای ششم مشهد تشکیل شد

حاجی بگلو همچنین اظهار داشت: لیست کمیسیون‌های تخصصی و ویژه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهدمقدس مشخص شد؛ در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری: حسن منصوریان، مجید طهوریان عسکری، مهدی ناصحی، فاطمه سلیمی، حسین حسامی، در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک: ایمان فرهمندی، مجید دبیریان، سیدابراهیم علیزاده، حسن کریم‌دادی، حسن موحدیان و در کمیسیون شهرسازی و معماری: حمید ضمیری، سیدحسین علوی‌مقدم، ایمان فرهمندی، حسن کریمدادی، مهدی ناصحی حضور دارند.

سخنگوی شورای ششم مشهدمقدس بیان کرد: همچنین در کمیسیون حقوقی: هاشم دائمی، مجید دبیریان، موسی‌الرضا حاجی بگلو، حمید ضمیری، حسن منصوریان، در کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست: فاطمه سلیمی، حسن کریمدادی، غلامحسین صاحبی، ایمان فرهمندی، سیدحسین علوی‌مقدم و در کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها: مجید دبیریان، موسی الرضا حاجی بگلو، حسین حسامی، هاشم دائمی، سیدابراهیم علیزاده حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و امور اداری: حسین حسامی، حسن موحدیان، سیدابراهیم علیزاده، موسی الرضا حاجی بگلو، مهدی ناصحی، در کمیسیون ویژه عمران و توسعه توس: مجید طهوریان عسکری، مهدی ناصحی، ایمان فرهمندی و در  کمیسیون ویژه مناطق ساماندهی حاشیه شهر: سیدابراهیم علیزاده، سیدحسین علوی‌مقدم، مجید طهوریان عسکری، حسن موحدیان، حسن منصوریان حضور دارند.

حاجی بگلو عنوان کرد: همچنین در کمیسیون ویژه ایثارگران؛ حسین حسامی، حسن کریمدادی، مجید دبیریان حضور دارند.

در زیر شاهد ویدئوکلیپ اختصاصی تسنیم خراسان رضوی از مراسم تحلیف شورای ششم شهر مشهد هستید:

انتهای پیام/282/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور دارند شورای ششم حاجی بگلو شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ