Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرتاج الدینی گفت: طرح صیانت به معنای محدودیت کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهرا هر مصوبه ای که بخواهد این ها را به مخاطره بیندازد نمایندگان به آن رای نمی دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با شرایط اقتصادی کشور و برنامه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات گفت: همانطور که آقای رییسی خودشان تأکید داشتند یکی از اولویت های دولت سیزدهم ثبات بخشی به شرایط اقتصادی کشور و تقویت پول ملی، کنترل تورم و اقداماتی در جهت حمایت معیشتی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه به نیمه سال نزدیک می شویم و امسال هم به نام رفع موانع تولید نامگذاری شده این دولت باید کارنامه روشنی در این رابطه داشته باشد.

او ادامه داد: دولت باید با طرح مسائل مشخص در حوزه اقتصاد راهکارها را ارائه بدهد، موانع تولید زیاد است، با حق التحریمی های متعددی روبرو هستیم که دولت باید این ها را بیان و رفع کند، به گونه ای که در جهت رفع موانع تولید گام های موثری برداشته شود و به مردم هم اعلام کند تا مردم بدانند که این دولت حمایت جدی از کسب و کار، اشتغال و بخش خصوصی دارد و موانعی که، پای تولید را بسته اند و بخشنامه های بانک مرکزی و موانعی که در گمرکات است و فعالان اقتصادی معمولا شاکی هستند این وضعیت را سروسامان بدهد و رفع کند.

میرتاج الدینی مطرح کرد: رئیسی طبق گفته خودش ابتدا اقدامات فوری را انجام می دهد. الان دیگر باید مسائل شناسایی شده باشد و وقتی که دولت مستقر شد در هر حوزه ای تیم اقتصادی اول مسائل را برای مردم اعلام کند. وقتی مردم ببینند که اینها آمدند و نسبت به معیشت مردم تصمیماتی را اتخاذ کرده اند، مردم حوصله و صبر می کنند تا نهایت دولت به ثمر بنشیند.

او در خصوص طرح صیانت و گلایه های مردم مبنی بر ایجاد محدودیت در فضای مجازی و آسیب به کسب و کارها گفت: نمی‌گذاریم برای کسب و کار مردم کوچکترین محدودیتی ایجاد شود، در طی این مدت دغدغه مردم را در همه جا شنیدیم و این طرح به معنای محدودیت برای کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهراً هر مصوبه ای که بخواهد این ها را به مخاطره بیندازد، نمایندگان به آن رای نمی دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود. با این طرح بسترهای پیام رسان های داخلی تقویت خواهد شد که خیلی از کسب و کارها در انها می تواند شکل بگیرد. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم برنا شرایط اقتصادی دولت مشکلات پول تورم کالاهای اساسی اقتصاد اشتغال بخش خصوصی بانک مرکزی فضای مجازی اینترنت کسب و کار میرتاج الدینی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای