Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز هیچ یک از بازیکنان فعلی بارسلونا پستی برای خداحافظی با لیونل مسی منتشر نکرده است.

به گزارش طرفداری، باشگاه بارسلونا شب گذشته در خبری غافل گیر کننده به طور رسمی جدایی لیونل مسی از بارسلونا را اعلام کرد و مشخص شد ستاره آرژانتینی بعد از سال های حضور در نیوکمپ فصل آینده در تیمی دیگر توپ خواهد زد. با وجودی که بیش از 10 ساعت از اعلام این خبر می گذرد اما هنوز هیچ یک از بازیکنان فعلی باشگاه بارسلونا با کاپیتان خود خداحافظی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که اندکی عجیب به نظر می رسد.

بسیاری از کارشناسان این اقدام بارسا را اهرم فشاری بر روی لالیگا می دانند و معتقدند لیونل مسی واقعا از بارسلونا جدا نخواهد شد و لاپورتا با این بازی قصد دارد روی سران لالیگا فشار بیاورد و این حقیقت که بازیکنان فعلی بارسلونا هیچ یک هنوز پستی برای خداحافظی با اسطوره نیوکمپ منتشر نکرده اند نیز این شایعات را قوت می بخشد. به خصوص که در اتفاقات مشابه و جدایی بازیکنان بزرگ از تیم هایشان معمولا چند ساعت بعد از اعلام جدایی هم تیمی های بازیکنان بزرگ بلافاصله پست های خداحافظی با هم تیمی خود را منتشر می کنند اما این اتفاق در مورد بازیکنان بارسلونا هنوز نیافتاده است.

هنوز واکنشی رسمی از سوی لیونل مسی به اعلام خبر جدایی اش از بارسلونا دیده نشده است اما خوان لاپورتا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا قرار است تا ساعاتی دیگر در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود و در مورد جدایی مسی صحبت کند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان فعلی لیونل مسی هیچ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!