Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:40:14 GMT

شوخی هواداران رقیب استقلال با مسی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۰۲۳

شوخی هواداران رقیب استقلال با مسی + عکس

هواداران فوتبال الهلال عربستان خواهان جذب ابرستاره آرژانتینی بارسلونا شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدایی لیونل مسی از بارسلونا شوک بزرگی به دنیای فوتبال جهان وارد کرد و همه فوتبال دوستان منتظر اخبار جدیدی از آینده این ابرستاره آرژانتینی هستند.

در همین رابطه کانال هواداران الهلال عربستان با این اتفاق بزرگ با نگاه طنز پرداخت و نوشت: می شود مسی پیراهن الهلال را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانال هواداری تصویری از مسی را منتشر کرد که با پیراهن الهلال با استقبال گسترده هواداران سعودی همراه شده است.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی شاگردان مجیدی با تیم سعودی در تاریخ 22 شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!