Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-09@10:06:17 GMT

تعیین تکلیف واکسیناسیون خبرنگاران جامانده

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۰۵۲

تعیین تکلیف واکسیناسیون خبرنگاران جامانده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشوردر خصوص واکسیناسیون خبرنگاران اظهار کرد: لیستی از اسامی خبرنگاران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما ابلاغ شد که بر اساس آن تزریق واکسن کرونا صورت گرفت.

صابریان در پاسخ به این سوال که آیا خبرنگاران جامانده می‌توانند در آینده واکسن کرونا تزریق کنند یا خیر گفت: اگر اسم خبرنگاران در لیست ابلاغ شده به ما وجود داشته باشد، می‌توانند در آینده هم واکسن کرونا را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان مثال، اگر خبرنگاری در دوران نقاهت بیماری است و اکنون امکان تزریق واکسن نداشته، پس از گذراندن مدت مورد نیاز، در صورتی که نامش در لیست ارشاد باشد، می‌تواند واکسن تزریق کند.

کد خبر 619148 برچسب‌ها روزنامه نگاران خبرنگاران كرونا در ايران واکسیناسیون واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاران خبرنگاران كرونا در ايران واکسیناسیون واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای موجود در پارکینگ‌های زنجان تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز عباسی روز پنجشنبه در بازدید از پارکینگ وسایط نقلیه توقیفی در جاده بیجارِ زنجان بر تعیین تکلیف خودروها و موتور سیکلتهای رسوبی و غیررسوبی در این محل تاکید کرد.

وی اضافه کرد: هدف از این بازدید اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه و مطالبه دادستان کل کشور از دادستان‌های سراسر کشور مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خودروهای رسوبی و غیررسوبی است.

این مسوول ادامه داد: در این بازدید و بررسی میدانی از بخش های مختلف پارکینگ وسایط نقلیه، شاهد ساماندهی منظم خودروها و موتورسیکلت ها با ثبت در سامانه بودیم همچنین این پارکینگ مجهز به دوربین های مداربسته بود که وضعیت کلی خوب گزارش می شود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه بازدید میدانی از مراکز، واحدها و پارکینگ ها در دستور کار دستگاه قضایی استان است گفت: در بازدید از این پارکینگ نکات لازم در راستای مراقبت و دقت در نگهداری از اموال مردم و بیت المال به مسئولین تذکر داده شد.

عباسی بر تسریع در تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: مسوولان امر در فرایند اطلاع رسانی به مالکین خودروها و موتور سیکلت ها اهتمام جدی داشته باشند تا مالکین به موقع نسبت به تحویل وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

کد خبر 6101189

دیگر خبرها

  • تعیین مرکز «غربالگری کرونا و آنفلوانزا» در زاهدان
  • خودروهای موجود در پارکینگ‌های زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • توقیف ۱۰ هزارخودرو در پارکینگ/خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!