Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی خدادادی روز جمعظه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای اطلاع و روشن سازی وضعیت کمبود آب در پشت سد کرخه بزرگان، شیوخ و معتندان شهرستان هویزه به دعوت هلال احمر استان از این سد دیدن کردند.

وی گفت: انتظار می‌رود که بزرگان این شهرستان وضعیت بحران آب در سد کرخه را به اطلاع مردم این شهرستان برسانند تا از وضعیت ذخیره آب این سد که تامین کننده آب مورد نیاز این شهرستان است مطلع شوند و در صرفه جویی آب و کشت نکردن شلتوک و محصولات تابستانی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: این جمعیت با همکاری خیران و دستگاه‌های مختلف تلاش دارد تا با تامین مخزن و تانکرهای آب در کاهش تنش آبی در مناطق مختلف استان اثر گذار باشد.

دکتر خدادادی ادامه داد: برای مدیریت آب نیاز به همکاری بزرگان و معتمدان و مردم در مناطق مختلف خوزستان است.
وی با بیان اینکه بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان کمترین میزان بارندگی در ۵۰ سال گذشته را در سال آبی جاری داشته‌ایم افزود: پیش بینی‌ها بارش کمتر از حد نرمال را در پاییز امسال نشان می‌دهند به همین منظور همگان را به مدیریت مصرف آب دعوت می‌کنم.

شهرستان هویزه در غرب خوزستان آب مورد نیاز خود را از سد کرخه دریافت می‌کند که طبق اعلام سازمان آب و برق خوزستان میزان آورد آب سد کرخه نسبت به یک دوره گذشته خود ۴۵ درصد کاهش یافته است.

تابستان امسال بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق جنوبی و غربی استان با تنش آبی روبه رو هستند.

برچسب‌ها هویزه خشکسالی آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هویزه خشکسالی آب آشامیدنی هویزه خشکسالی آب آشامیدنی سد کرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی