Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام همواره جنبش‌ها و مبارزات حق طلبانه بوده است که هر کدام به نوعی در تثبیت ارزش‌های اسلامی و نفی فساد و ستمگری موثر بوده‌اند، اما در میان این جنبش‌ها، نهضت خونین سالار شهیدان حسین بن علی(ع) بسان خورشیدی می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه نهضت عاشورا یک حادثه صرف تاریخی نیست، بلکه یک مکتب حیات بخش انسانی است که باید درس‌های آن را به درستی فرا گرفت و آنها را در زندگی به کار بست، افزود: اگر ما به زیارت عاشورا و یا فرمایشات امام حسین(ع) بنگریم درس‌های فراوانی در آن وجود دارد که آزادگی و آزادمنشی، احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای دین و بدعت ستیزی و تکلیف مداری از جمله درس‌های این نهضت است.

وی به مراسم تنفیذ و تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: سخنان آیت‌الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توام با تواضع و ادب محضر، انجام شد و مهمترین بخش سخنان وی توجه و تکیه بر اسناد بالادستی است که بیش از دو دهه است به آن‌ها توجه زیادی نشده است.

رحیمی به هدف قرار گرفتن کشتی تجاری رژیم صهیونیستی و بهانه‌‎جویی‌های انگلیس و آمریکا اشاره و تصریح کرد: اتهامات وارده به‌ایران بدون هیچ‌گونه سند، بیشتر شبیه یک بهانه‌جویی کلیشه‌ای و تکراری است و احتمال این‌که این حادثه نوعی خودزنی برای دستیابی به‌اهداف سیاسی باشد وجود دارد، چرا که مظلوم‌نمایی با خودزنی‌های متعدد رسم و راه همیشگی صهیونیست‌ها است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه تهدیدهای انگلیس و آمریکا و رژیم منحوس، بیشتر جنبه نمایشی دارد ولی آن‌ها باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به‌حمله‌ای که معلوم نیست از کجاست؛ با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده ایران مواجه خواهد شد، ادامه داد: طبعاً نخستین و بیشترین خسارت‌ها را در این اتفاقات رژیم رو به‌زوال صهیونیست‌ها خواهد دید.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام ماه محرم رژیم صهیونیستی زنجان امام جمعه ابهر جعفر رحیمی تنفیذ تحلیف پشیمان کننده تهدید مظلوم نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم

رژیم صهیونیستی به هلاکت سه نظامی و زخمی شدن ۱۱ نظامی دیگر بر اثر عملیات کرم ابوسالم اعتراف و اعلام کرد حال دستکم سه نظامی مجروح وخیم گزارش شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی کشته شدن سه نظامی خود به نام های روبن مارک مردخای آصولین، عیدو تاستا و طال شاویط  را در حمله موشکی امروز مقاومت به پایگاه نظامی اسرائیلی در منطقه کرم ابوسالم تایید کرد.

جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبریحمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بودحمله به پایگاه «کرم ابوسالم» و هلاکت چند نظامی صهیونیستروز 212 طوفان‌الاقصی|حمله به گذرگاه «کرم ابوسالم»

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: سربازان کشته شده در کرم ابوسالم در حال نگهبانی از خودروها و تانک هایی بودند که برای ورود به رفح آماده می شدند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی کرم ابوسالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه‌برد 114 میلیمتری «رجوم» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • هشدار پزشکان بدون مرز درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» حمله به رفح
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله رژیم صهیونیستی به رفح قیمت نفت را افزایش داد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد