Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد محتشمیان کارشناس والیبال، در برنامه «ورزش و مردم» درباره عملکرد ضعیف والیبالیست‌های کشورمان در المپیک توکیو، گفت: اگر ما میزبان المپیک بودیم، نمی‌توانستیم جدول و گروه به این خوبی برای خود بچینیم. با وجود این گروه متوسط (ونزوئلا، ژاپن، کانادا و ایتالیا) جزو چهار تیم که هیچ جزو هشت تیم برتر المپیک هم قرار نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظرم ما الان به کانادا و ژاپن نباختیم؛ پنج سال پیش باختیم. تا زمانی که رقابت نباشد، پیشرفتی هم نیست. ما هیچ وقت زمین بازی والیبال را رقابتی نکردیم. بازیکنان زیادی رزرو باتجربه‌های ما بودند، اما هیچ وقت در این سال‌ها به آن‌ها بازی داده نشد.

محتشمیان تاکید کرد: باید تن و بدن بازیکنان بلرزد؛ باید هر زمان فکر کنند که جایگزین دارند تا انگیزه لازم برای پیشرفت خود و تیمشان را داشته باشند. در زمان کولاکوویچ به هیچ بازیکن جوانی میدان داده نشد و مدیران اختیار تام به مربی ندادند. متأسفانه در این سالها شاهد بازیکن سالاری بودیم. مسئولان فدراسیون والیبال اذعان کردند که این بار به آلکنو اختیار تام داده اند و این خود شاهدی بر این مدعاست که سایر مربیان از بعد از ولاسکو، چندان اختیاری برای استفاده از بازیکنان جدید و ... نداشته اند. 

او تصریح کرد: ورزشکار باید در شرایط سخت و تحت فشار مسابقات محک بخورد؛ نه در تمرین. آلکنو فرصت کمی داشت، اما در همین فرصت کم از ابتدا گفت که به جوانان میدان می‌دهد و با این کار ما امثال صابر کاظمی، میثم صالحی و جواد کریمی را شناختیم. او در این مدت کم روی دریافت و سرویس بسیار کار کرد، دو موردی که همیشه نقطه ضعف ما بود.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان والیبال و قایقرانی به میهن بازگشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام