Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مسلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار، با اشاره به اینکه شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در وضعیت قرمز و شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مجموع کل مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز ۱۵ هزار و ۱۷۹ نفر است که هم‌اکنون ۳۰۰ بیمار در بیمارستان واسعی سبزوار بستری‌ هستند و از این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به نمونه‌گیری‌های بیماران مبتلا به کرونا، بیان کرد: طی هفته گذشته بین ۱۷۰ تا ۲۴۰ نمونه‌گیری از افراد مشکوک به کرونا در سبزوار انجام شده که از این تعداد ۴۰ درصد نمونه‌گیری‌ها مثبت بوده است.

مسلم ادامه داد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان واسعی نسبت به هفته قبل بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های اخیر اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا حادتر از گذشته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: مرکز آموزشی و درمانی واسعی در سبزوار به‌طور ویژه برای بیماران مشکوک به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

مسلم با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان واسعی تکمیل شده است، یادآور شد: با هجوم بی‌سابقه مراجعه بیماران مبتلا به کرونا مواجه شده‌ایم، در حال افزایش تعداد تخت‌های بستری هستیم و تمام بخش‌های بیمارستان مملو از بیماران مبتلا شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سبزوار رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار علیرضا مسلم بیمارستان واسعی سبزوار ابتلای کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز