Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیوید تیلور، کشتی گیر آمریکایی از حسن یزدانی، مردی که لقب «بزرگترین» را دارد، انتظار یک مبارزه سخت را داشت. یزدانی، سید یک جهان، در وزن ۷۴ کیلوگرم در المپیک ۲۰۱۶ در ریو قهرمان شده بود.

اما روز گذشته تیلور موفق شد تا حسن یزدانی را با نتیجه ۴-۳ شکست دهد و مدال طلای المپیک را از آن خود کند. تیلور گفت: «من دوست دارم ۱۰-۰ برنده شوم، اما برنده شدن در ثانیه های آخر نیز حس بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تیلور که در بیشتر زمان مسابقه از یزدانی عقب بود، در نهایت توانست از تصمیم یزدانی برای محتاط بودن بهره ببرد و نتیجه را به نفع خود تغیر دهد. تیلور در این باره گفت: «من فکر می‌کنم او فقط سه بار تلاش کرد تا امتیاز بگیرد. من همیشه می‌گویم اگر می‌خواهید بهترین در جهان باشید، باید دو بار مردم را زمین بزنید. شما باید دو بار حریف را خاک کنید. امشب مثال خوبی برای آن بود. من به دو خاک نیاز داشتم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن یزدانی المپیک 2020 توکیو حسن یزدانی خبر ویژه دیوید تیلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم