Web Analytics Made Easy - Statcounter

میانگین توزیع روزانه بنزین در تیرماه امسال ٩٠ میلیون لیتر و از ابتدای امسال تا ۱۳ مردادماه، ٨٣ میلیون لیتر بوده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا ، روز دوشنبه (۱۱ مردادماه) در آیین معارفه مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خبری با عنوان «میانگین مصرف روزانه بنزین در تیرماه از ۱۰۷ میلیون لیتر گذشت» در رسانه‌ها منتشر شد که در آن خبر به نقل از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آمده بود: «با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی، میانگین مصرف بنزین در تیرماه امسال از ۱۰۷ میلیون لیتر فراتر رفت»، در حالی که مقدار اعلام شده تنها مربوط به اوج مصرف در یک روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است که میانگین توزیع روزانه بنزین در تیرماه امسال ٩٠ میلیون لیتر بوده و این رقم از ابتدای امسال تا ۱۳ مردادماه، ٨٣ میلیون لیتر در روز ثبت شده است.       بیشتر بخوانید:  سهمیه بنزین مردادماه امشب شارژ می‌شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بنزین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنزین بنزین در تیرماه روزانه بنزین میلیون لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا

یک دستگاه خودوری حامل سوخت در ایالت کنکتیکت آمریکا دچار حریق شد که بر اثر آن انفجار مهیبی رخ داد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد