Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حذف محمدحسین محمدیان و مرتضی قیاسی از دور رقابت‌ها، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نماینده‌ای در روز پایانی رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آخرین امید تیم غلامرضا محمدی برای رسیدن به مدال طلا، محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر شایسته وزن 97 کیلوگرم بود، این کشتی‌گیر برخلاف انتظار حتی به مبارزه با رشید سعدالله‌اف روس نرسید و در مبارزه نخست مغلوب کشتی‌گیر گرجستانی شد و با توجه به شکست قابل پیش‌بینی اودیکادزه مقابل تانک روسی محمدیان بدون مدال از دور رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی قیاسی که البته پیش از اعزام به توکیو نیز کسی روی مدالش حساب نمی‌کرد، مغلوب باجرانگ شد و کشتی‌گیر هندی هم در نیمه نهایی به حاجی‌اف آذربایجانی باخت تا آخرین نماینده کشورمان در مسابقات کشتی آزاد از دور رقابت‌ها حذف شود.

به این ترتیب بعد از شکست حسن یزدانی در مبارزه فینال 86 کیلوگرم که اتفاق بسیار تلخی برای کشتی ایران بود، پایان غم‌انگیزی برای کشتی آزاد در توکیو رقم خورد و ایران در روز پایانی مسابقات که فردا (شنبه) خواهد بود، هیچ نماینده‌ای در فینال و رده‌بندی اوزان 65 و 97 کیلوگرم نخواهد داشت.

این در حالی بود که کشتی فرنگی با وجود نتایج ناامیدکننده روزهای اول، در دو روز پایانی رقابت‌ها توسط هادی ساروی به یک مدال برنز و با محمدرضا گرایی به مدال طلای المپیک رسید تا پایان خوشی را رقم بزند.

امروز بعد از مبارزه امیرحسین زارع در رده بندی سنگین وزن، کار کشتی ایران در توکیو به پایان خواهد رسید.

المپیک 2020 توکیو| قیاسی: می‌توانستم کشتی‌گیر هندی را ببرم/ قرار نیست همه با مدال برگردند!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو روز پایانی کشتی آزاد رقابت ها کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد