Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک حشمت روز جمعه در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری این ازمون در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  چهار هزار و ۷۸۸ نفر دانش آموز در این آزمون ثبت نام کرده بودند که ۲ هزار و ۸۴۳ نفر شرکت کننده دختر و بقیه شرکت کننده ها پسر بودند.
وی با بیان اینکه خوی با هزار و ۴۳ نفر دارای بیشترین تعداد شرکت کننده بود، افزود: کمترین تعداد شرکت کنندگان از شهرستان تکاب با ۳۵ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سووالات آزمون از کتاب های درسی آموزش قرآن و پیام های آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ، مدنی)، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضی پایه نهم سال تحصیلی ١۴٠٠-١٣٩٩ طرح شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: براساس بازدیدهای انجام شده نهایت دقت در رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون انجام شد. 
به گزارش ایرنا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۵٨ هزار  دانش آموز در سراسر کشور در پایه دهم در ۷۵۶ دبیرستان نمونه دولتی، از طریق برگزاری آزمون ورودی، پذیرفته خواهند شد.
این استان دارای ۴۰ مدرسه نمونه دولتی است.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی ارومیه وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی ارومیه مدارس آذربایجان غربی ارومیه وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری