Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان رقابتهای مرحله نیمه نهایی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوکرم کشتی آزاد المپیک توکیو، چهره نفرات راه یافته به فینال این اوزان مشخص شد.

در جریان دو دیدار نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم، حاجی علی یف دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان در یک مبارزه دیدنی و جذاب ۱۲ بر ۵ از سد باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند گذشت و فینالیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن اوتوگورو دارنده مدال طلای جهان از ژاپن در یک مبارزه دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گاژی مراد رشیداف دارنده مدال طلای جهان از روسیه گذشت و فینالیست شد.

همچنین در جریان برگزاری دیدارهای نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۵ طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل رینری سالاس پرز از کوبا با یک کشتی حساب شده با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در دیگر مبارزه نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا که او نیز همچون دیگر کشتی گیران آمریکا از آمادگی بالای بدنی برخوردار بود، مقابل سلیمان کارادنیز دارنده مدال های طلا و نقره اروپا از ترکیه به راحتی و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا فینال حساس و دیدنی این وزن بعد از ظهر فردا (شنبه) میان اسنایدر و سعدالله یف دو رقیب سنتی وزن ۹۷ کیلوگرم برگزار شود.

مرتضی قیاسی در ۶۵ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم دو نماینده ایران در این اوزان بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

اسامی نفرات فینالیست اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو به شرح زیر است:

وزن ۶۵ کیلوگرم: تاکوتو اوتوگورو(ژاپن) - حاجی علی یف(آذربایجان)

وزن ۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) - کایل اسنایدر(آمریکا)

دیدارهای رده بندی و فینال اوزان فوق بعد از ظهر فردا(شنبه) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: المپیک کشتی ازاد اسنایدر وزن ۹۷ کیلوگرم دارنده مدال نیمه نهایی طلای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند