Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: مراسم تحلیف رییس جمهوری منتخب ایران اسلامی با حضور ۸۰ کشور جهان برگزار شد که نشان از عزت و اقتدار ایران در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه همه این موفقیت‌ها را مدیون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم، اظهار داشت: دولت مردمی باید هرچه زودتر با تشکیل کابینه در راستای حل مشکلات کشور اقدام عملی و جهادی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد بیان کرد: دولت مردمی باید وزرایش در دل مردم باشند و توصیه های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در مراسم تحلیف برخی مهمانان کشورهای خارجی به دلیل ترس از آمریکا حضور نداشتند ولی ۸۰ کشور بدون ترس از سردمداران استکبار جهانی در این آیین حاضر شدند که نشان اقتدار، عظمت و جایگاه ایران در دنیا است.

وی با اشاره به ۱۷ مردادماه و گرامیداشت روز خبرنگار ادامه داد: در ۱۷ مرداد ۷۷ شهید محمود صارمی خبرنگار جسور و بی باک خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف جان خود را در دفاع از اسلام و قرآن و در راستای تعهد و انجام وظیفه از دست داد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همه خبرنگاران باید با الگو گیری از حس وظیفه شناسی و مسوولیت پذیری شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه در راستای حل مشکلات جامعه اقدام و بهترین راهکارها را ارایه دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید با نظر سنجی و شناخت دقیق به وعده‌های خود در زمان انتخابات عمل کرده و در راستای حل مشکلات و معضلات شهری و روستایی گام بردارند.
وی افزود: مردم انتظار دارند شوراهای شهر و روستا با وحدت و همدلی مشکلات و معضلات را اولویت بندی کرده و در حد اختیارات عمل کنند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند که علت غرق شدن کشتی آنها ایران است و باید برای اثبات این ادعا دلیل بیاورد.

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی حماقت کرده و تهدید خود علیه ایران را عملی کند با توجه به اینکه همه قوا زیر سایه مقام معظم  رهبری هستند جواب محکمی به او داده خواهد شد و ضربه سنگینی می‌خورد.

برچسب‌ها بروجرد رییس جمهوری منتخب ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد رییس جمهوری منتخب ستاد اقامه نماز کشور بروجرد رییس جمهوری منتخب ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران در سال میلادی گذشته، گفت: سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی و همچنین فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک از جمله استراتژی‌های مهم دولت سیزدهم برای رشد صادرات نفت خام بود.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز-سعید ترکاشوند؛ «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی ایران در سال میلادی گذشته اظهار کرد: دو حامل انرژی نفت و گاز سهم زیادی در تحقق این دستاورد مهم داشته‌اند. در حال حاضر علی‌رغم تحریم‌ها، دولت سیزدهم در زمینه تولید و صادرات نفت و گاز هیچ محدودیتی ندارد؛ در حقیقت این دولت توانسته تحریم‌ها را خنثی کند.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اقتدار نظامی ایران در عملیات وعده صادق، گفت: این موضوع یک اتفاق بسیار مهم بود که توانست به ما در صادرات بیشتر و در عین حال آسان‌تر نفت کمک کند. بعد از آن عملیات، حرکت نفت‌کش‌های ایرانی در آب‌های آزاد و در نهایت فروش نفت ایران بهتر شد.


وی افزود:تحقق رشد اقتصادی در طول سه الی چهار سال آینده شرایطی را برای ما مهیا خواهد کرد که بتوانیم عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ را به سرعت جبران کنیم.


قادری با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر سهامداری در فراسرزمینی گفت: این تصمیم از جمله سیاست‌های درستی بود که وزارت نفت به اجرا گذاشت. این استراتژی به ایران اجازه می‌دهد که با بازارسازی برای فروش نفت خام، بازار مطمئنی را در این زمینه برای خود مهیا سازد.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: تبدیل نفت خام به فرآورده برای اقتصاد کشور مزیت‌های فراوانی دارد، زیرا این قبیل محصولات از ویژگی صادرات آسان و همچنین تحریم پذیری کمتری برخوردار هستند. در شرایط تحریمی سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ازای عرضه نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی یک ایده بسیار خوبی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک هم ایده مثبت دیگری است که توسط وزارت نفت پیگیری شد. این واحد‌های کوچک نسبت به پالایشگاه‌های بزرگ‌تر کمتر در معرض تحریم‌ها قرار دارند؛ لذا، استفاده از این فرصت می‌تواند نقش موثری در صادرات نفت ایران داشته باشد، سیاست که امروز باعث رکوردشکنی دولت سیزدهم در صادرات نفت خام شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نفت ، گاز ، نفت خام ، پالایشگاه ، پالایشگاه فرا سرزمینی ، وزارت نفت ، افزایش صادرات نفت ، پالایشگاه های کوچک ، جعفر قادری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9n

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است