Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:39:35 GMT

برنامه‌های اسکوچیچ با عزیزی خادم چک شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۰۴۶۷

برنامه‌های اسکوچیچ با عزیزی خادم چک شد

رئیس فدراسیون امروز نشستی را با سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال این نشست با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، دراگان اسکوچیچ، مجتبی خورشیدی و محمودرضا رضایی امروز (جمعه 15 مردادماه) در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.


در این جلسه اسکوچیچ در خصوص برنامه ها و اردوهای تیم ملی به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر توضیحاتی را به رئیس فدراسیون ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس فدراسیون در این نشست حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی اعلام کرد.

 


تیم ملی ایران باید خیلی زود با برگزاری اردو آماده رقابت های مقدماتی جام جهانی شود که از شهریور ماه آغاز می شود. ایران در گروه اول مسابقات برای رسیدن به جام جهانی باید با کشورهای کره جنوبی، امارات، عراق، لبنان و سوریه رقابت کند.

شهاب‌الدین عزیزی خادم دراگان اسکوچیچ (سرمربی) تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی