Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های هافبک دانمارکی اینتر می‌گوید که فشاری روی این بازیکن برای بازگشت به مستطیل سبز وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین اریکسن که اوایل هفته جاری به شهر میلان بازگشت تا با توجه به اتفاقی که برایش در جریان همراهی تیم ملی فوتبال دانمارک در مسابقات یورو 2020 افتاد، تیم پزشکی باشگاه اینتر درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند، به ادعای روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا؛ به هم‌تیمی‌هایش گفته که تا چهار یا پنج ماه دیگر بازی کردن را از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن 29 ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو 2020 دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد. پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

مارتین شوتز مدیر برنامه‌های این هافبک دانمارکی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TV2Sport» دانمارک گفت: به شخصه هرگز نشنیده‌ام که کریستین بگوید تا چهار یا پنج ماه دیگر به شرایط بازی می‌رسد. اینتری‌ها خوشحال بودند که او را روی فرم و شکل خوبی می‌دیدند.

وی افزود: همانند هر کس دیگری در چنین شرایطی، کریستین فقط می‌خواهد در بهترین شکل ممکن به عنوان پدر، همسر، پسر، برادر و دوست باشد. برنامه زمانی و یا فشاری روی اریکسن برای بازگشت به میادین فوتبال وجود دارد. اصلاٌ چنین چیزی وجود ندارد.

زمان برگشت اریکسن به میادین مشخص شد

کریستین اریکسن که در پنجره زمستانی 2020 از تاتنهام به اینتر پیوست، فصل گذشته به این تیم برای ثبت اولین عنوان قهرمانی‌اش در سری A آنهم پس از 11 سال کمک کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی دانمارک اینترمیلان یورو 2020 تیم ملی دانمارک اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم