Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:19:07 GMT

مدال ارزشمند برنز المپیک بر سینه زارع

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۰۶۸۸

مدال ارزشمند برنز المپیک بر سینه زارع

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت‌های رده‌بندی و فینال وزن‌های ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو امروز (جمعه) از ساعت ۱۵ به وقت ایران آغاز شد.

امیرحسین زارع دارنده طلای نوجوانان و امیدهای جهان و نقره جوانان و المپیک جوانان در مبارزه رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین رفت که با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در دور نخست الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را ۷ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل اگزون شالا از کوزوو قرار گرفت که موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.

 زارع در مرحله نیمه نهایی به مصاف گنو پتریاشویلی دارند برنز المپیک و ۳ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب حریف شد و از صعود به فینال بازماند.

تیم ایران توسط حسن یزدانی در ۸۶ کیلو به مدال نقره رسید و اطری نیز در ۵۷ کیلو به عنوان پنجمی دست یافت. سایر نفرات نیز از دور مسابقات حذف شدند.

برچسب‌ها امیرحسین زارع کشتی آزاد المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرحسین زارع کشتی آزاد المپیک توکیو امیرحسین زارع کشتی آزاد المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید