Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:43:40 GMT

تلاش جهادی مقدمه پیروزی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۰۸۱۵

تلاش جهادی مقدمه پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان فیروزاباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای فداکار خدمت شهیدان ناصر، حامد و رضا بهزادی به مردم شهیدپرور فیروزاباد اظهار داشت: این سه شهید که مظلومانه جان خود را در حادثه تلخ آتش سوزی منطقه هایقر جان خود را از دست داده، فداکاری ایثار و خدمت سرلوحه کار خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایثار آنان در اطفاء حریق ستودنی است و از همین تریبون خواستار پیگیری مسئولان جهت دستگیری عاملان اصلی این حادثه و محاکمه آنها خواهیم بود تا شاهد تکرار چنین حوادث دردناکی نباشیم.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در هفته ای که گذشت ادامه داد: مهمترین قسمت سخنان رئیس جمهور جدید تاکید بر بیانیه گام دوم و تحقق آرمان های انقلاب و شعار مهم ما می‌توانیم بود.

بشارت اضافه کرد: مهمترین خواسته مقام معظم رهبری از رئیس جمهور، مردمی بودن و مردمی ماندن است.

بشارت بیان داشت: مردمی بودن باید در عمل محقق شود و با تلاش شبانه روزی و جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی بر مشکلات به ویژه اقتصادی غلبه و با فساد، تبعیض و فقر مبارزه جدی کرد بنابراین رئیس جمهور باید صادقانه با مردم سخن گوید و سخنان آنان را بشنود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود،گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر را که در پیش داریم که از مهمترین واجبات است و اگر این فریضه الهی به خوبی عمل می شد بسیاری از مشکلات مرتفع می گردید.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود : تاثیر امر به معروف و نهی از منکر زبانی از تاثیر مشت پولادین موثرتر است.

وی با اشاره به سازش ایران و آمریکا تصریح کرد: سازش ایران اسلامی با آمریکا زمانی خواهد بود که ایران از اسلام و انقلاب دست بردارد که این مهم به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

بشارت افزود: آمریکا در چهار دهه گذشته نشان داده خوی استکباری و شیطانی دارد و اگر قادر باشد از هیچ ضربه ای کوتاهی نمی کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فیروزآباد حجت الاسلام بشارت رئیس جمهور امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس

استاندار سمنان گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در در بازدید از مراکز آموزشی اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبت همراه با تقویت این بخش دارد که در سطح استان نیز در این راستا با یک رویکرد همه‌جانبه تقویت‌گرا و پیشرفت محور گام برداشتیم.

وی افزود: اگر امروز استان سمنان درصد باسوادی بالاتر از میانگین کشوری دارد، حاصل تلاش بیش از ۱۱ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان استان است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز ما کمترین آسیب اجتماعی را در مدارس استان داریم که کمک و تلاش و همراهی معلمان و فرهنگیان در این مقوله تأثیرگذار است.

هاشمی تصریح کرد: در محله‌های کم‌برخوردار شهر، گویش‌ها، فرهنگ‌ها، نگاه و تفکرات مختلف وجود دارند که اهمیت و سختی کار و تلاش شما معلمان و فرهنگیان در این مناطق به طور یقین بیشتر است.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان گفت: همواره تلاش کردیم تا نگاه مثبت همراه با مساعدت، تقویت و همراهی و همکاری را در سطح استان با مجموعه آموزش و پرورش استان پررنگ کنیم و در این مسیر گام برداریم.

هاشمی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ با دانش‌آموزان به منظور مدیریت امور زندگی و افزایش صمیمت و پیگیری امور و رصد وضعیت آنان توسط معلمان و فرهنگیان، حائز اهمیت است.

کد خبر 749739

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل