Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن سالاری عصر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در پیشگاه مردم بندرعباس، خدا را شاهد می‌گیرم که به هیچ وجه هیچ فشاری از سوی هیچ فرد یا ارگان و حزب خاصی به ما برای انتخاب فردی به عنوان شهردار نبوده است.

وی افزود: همه عزیزانی که در طول روزهای اخیر با آنها دیدار داشتیم و نشست با آنها برگزار کردیم، همگی از انتخاب شورا اعلام حمایت کردند و به ما گفتند که هر انتخابی که شما به عنوان اعضای شورا داشته باشید، ما کنار شما هستیم و کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که با روسای دانشگاه‌ها، نمایندگان، استاندار، فرماندار، سپاه و همه عزیزان در طول چند روز اخیر دیدار داشته‌ایم و نظر همه آنها روی شاخص‌ها بود و هرگز به طور مصداقی روی فرد خاصی اعمال نظر نداشتند، عنوان کرد: وقتی ما روی گزینه‌های مطرح در جامعه نیز از آنها سوال کردیم و نظر آنها را جویا شدیم، روی همه گزینه‌ها نظر مثبت خودشان را اعلام کردند و هرگز فشاری روی اعضا برای انتخاب فردی خاص وجود نداشت.

سالاری تصریح کرد: برنامه زمان بندی مشخصی نیز در نظر گرفته شده که گزینه‌ها در صحن شورا برای ارائه برنامه‌های خود حضور پیدا خواهند کرد و سپس شورای شهر در مورد آنها نتیجه‌گیری خواهد کرد.

وی همچنین گفت: شورای شهر ششم با شفافیت به موفقیت خواهد رسید و یکی از نظرات شخص بنده آن است که جلسات شورا از طریق اکانت‌های وابسته به شورای شهر به طور زنده پخش شود و همین طور مصوبات شورا به طور دقیق بر روی سایت شورا قرار گیرد تا مردم در جریان همه امور شهرداری قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن سالاری شورای شهر بندرعباس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند