Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان ایران در روز چهاردهم المپیک توکیو در رشته کشتی آزاد به رقابت با حریفان پرداخت.

به گزارش ایلنا، در چهاردهمین روز از مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ ورزشکاران کاروان ستارگان ایران زمین در رشته ورزشی کشتی آزاد به رقابت با رقبای خود پرداختند.

تیم ملی کشتی آزاد امروز پس از ناکامی محمدیان و مرتضی قیاسی موفق شد در سنگین وزن توسط امیرحسین زارع به مدال بزنر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب در کنار مدال نقره روز گذشته حسن یزدانی، عملکرد کاروان کشتی آزاد ایران در آوردگاه مسابقات المپیک توکیو با یک نقره و یک برنز به پایان رسید.

مشروح عملکرد ورزشکاران کشورمان در چهاردهمین روز مسابقات المپیک توکیو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مرتضی قیاسی – ۶۵ کیلوگرم

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۱ هیثم دخلاوی از تونس را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف هندی در مرحله نیمه نهایی، قیاسی حذف شد.

 

 

محمدحسین محمدیان – ۹۷ کیلوگرم

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل سعداله یف روس در دور بعد، محمدیان از دور رقابت ها کنار رفت.

امیرحسین زارع – ۱۲۵ کیلوگرم

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل اگزون شالا از کوزوو با نتیجه ۱۳ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر صفر و با اقتدار ژی وی دنگ دارنده مدال های نقره و برنز جهان از چین کشتی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو مرتضی قیاسی امیرحسین زارع المپیک توکیو امیرحسین زارع توکیو ۲۰۲۰ محمد حسین محمدیان مرتضی قیاسی المپیک توکیو دارنده مدال کشتی آزاد مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران