Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای خطر در چندین شهرک در جولان و الجلیل به صدا درآمده است.

شبکه "کان" رژیم صهیونیستی ویدیوهایی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در این مناطق منتشر کرد. برخی گزارشات نیز حاکی از شلیک ۱۰ موشک از مزارع شبعا در جنوب لبنان به سمت الجلیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که برخی از منابع شمار موشک‌های شلیک شده را ۲۰ موشک اعلام کردند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که موشک‌ها از ارتفاعات جبل الشیخ به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

خبرنگار روسیا الیوم نیز اعلام کرد این حملات از منطقه "العرقوب" در جنوب لبنان انجام شده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که هواپیماهای جنگی اسرائیل بر فراز منطقه العرقوب در جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به این حملات پاسخ داد.

آویخای ادرعی ، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: سطح هشدار در چندین شهرک در الجلیل و بلندی‌های جولان بالا است."

ادرعی افزود که در حال بررسی جزئیات این حادثه است.

این تحولات دو روز پس از حملات هوایی و توپخانه ای به اهدافی در داخل لبنان رخ می‌دهد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان مسئولیت این حمله را که با دهها راکت‌ ۱۲۲ میلیمتری، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفت، پذیرفت.

این حزب اعلام کرد حمله مذکور در واکنش به حمله روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: ساعت ۱۱:۱۵ ظهر امروز(جمعه) در پاسخ به حملات پنجشنبه اسرائیل به مناطق الجرمق و الشواکر، گروه های شهید علی کامل محسن و شهید محمد قاسم طحان اراضی اطراف پایگاه های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

در این راستا رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پاسخ حزب الله تا حد زیادی به منزله یک حادثه غافلگیرکننده بزرگ برای نهاد امنیتی اسرائیل بود. حزب الله معادله حمله در مقابل حمله و مناطق باز در مقابل مناطق باز را ثابت کرد.

311311

کد خبر 1542541

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب الله رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی جنوب لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است

رای الیوم در مطلبی با اشاره به حملات کوبنده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی آورده است: به اذعان سران تل آویو، شمال اراضی اشغالی به علت حملات موشکی روزانه حزب الله لبنان به منطقه اشباح تبدیل شده و نتانیاهو اعلام کرده است که موعد مشخصی برای بازگردانیدن ده‌ها هزار نفر اسرائیلی به شمال وجود ندارد؛ موضوعی که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان امور در تل آویو از آن به مثابه پیروزی راهبردی برای مقاومت اسلامی در جنگ فرسایشی یاد کردند.

در این راستا سرهنگ «کوبی ماروم» از نیرو‌های احتیاط ارتش اشغالگر به رسانه صهیونیستی معاریو گفت: سران سیاسی از اتخاذ تصمیمات سخت در شمال از بیم درگیری تمام عیار خودداری ورزیده و ترس را برگزیده و ضعف نشان می‌دهد.

وی با اذعان به اینکه حزب الله موشک‌هایی در اختیار دارد که کل اراضی اشغالی را در تیررس خود دارد و توان هدف قرار دادن مراکز راهبردی را دارد، افزود: تهدید حزب الله فقط ارتش را در معرض خطر قرار نمی‌دهد بلکه کل جبهه داخلی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: ما شاهد جنگ فرسایشی هستیم که ارتش از آتش هوایی و توپخانه و تانک علیه حزب الله استفاده می‌کند با وجود دستاورد‌های تاکتیکی، اما دستاورد بزرگ حزب الله را نادیده گرفته ایم وآن ایجاد منطقه امنیتی در اراضی ما و مجبور کردن بیش از هفتاد هزار نفر برای تخلیه منازلشان است.

این ژنرال صهیونیست اعلام کرد: سیاستی که کابینه اسرائیل در پیش گرفته به نیرو‌های ویژه حزب الله (الرضوان) اجازه تمرکز در نزدیکی شهرک‌ها در شمال را داده است بدون اینکه ارتش اسرائیل گامی برای ممانعت از حمله اتخاذ کند و اگر حزب الله دست به حمله به شهرک‌های مرزی بزند و الجلیل را تحت کنترل خود درآورد زیان به مراتب بسیار بیشتر از حادثه هفتم اکتبر و حمله حماس به جنوب خواهد بود.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: به نظر می‌رسد که اسرائیل در تحقق هدف مهم یعنی ایجاد واقعیت امنیتی که به آواره شدگان اجازه بازگشت به منازلشان را بدهد، شکست خورده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل