Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اعلام کرد بیانیه اخیر این باشگاه هماهنگ نشده بود و در جریان قرار نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ تغییر و تحولی در مدیریت اتفاق نیفتاده و تمام شایعات پیرامون این موضوع تکذیب می‌شود.

 

مصطفی رضایی، رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در این باره اظهار کرد: آن بیانیه را من خواندم؛ قبل از آن با من هماهنگی نشده بود، اما بیانیه هم چیز خاصی را نمی‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوعی است که من می‌گویم؛ آقای محرابی به‌عنوان عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه آمد که کمیته نقل و انتقالات تعریف و قرار شد که کار چه در قالب سرمربی و چه بازیکن از طریق این کمیته پیش برود؛ این کمیته هم که هنوز هیچ گزارشی به ما نداده است.

 

او درباره وظایف این کمیته عنوان کرد: کمیته‌ای است تحت عنوان نقل و انتقالات با حضور آقای محسن حاتمی که در کمیته انضباطی ما هم حضور دارند، به‌عنوان کسی که سبقه فوتبالی دارند و آقایان محرابی و عباسی.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در تشریح وضعیت کمیته نقل و انتقالات این تیم توضیح داد: آقای محرابی اخیراً گفته‌اند که شرکت نمی‌کنند ولی من خواهش کردم که شرکت کنند؛ در جلسه اخیر هیات‌مدیره هم اختلاف نظر پیش آمد و به جمع‌بندی نرسیدیم، اما کمیته نقل و انتقالات تشکیل شده است. حالا اگر آقای محرابی هم حضور پیدا نکنند، یکی از اعضاء به آن دو نفر دیگر اضافه می‌شوند. تصمیم بر این شده تا کمیته نقل و انتقالات برای سرمربی هم تصمیم بگیرد، اما با این اختلافات که پیش آمده و نقطه نظراتی که هیات‌مدیره هلدینگ داشت، گفتند که دو موضوع سرمربی و مدیرعامل را به ما بسپارید. اگر آن دو موضوع را به هیات‌مدیره هلدینگ بسپاریم، مابقی قرارداد بازیکنان به کمیته نقل و انتقالات می‌رسد.

 

رضایی ادامه داد: واقعیت امر و اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد، نهایتاً این موضوع بود که بخش مدیرعامل و بخش مربوط به سرمربی توسط هیئت‌مدیره هلدینگ تعیین‌تکلیف شود، که اگر آن بخش به هلدینگ منتقل شود، بخش بازیکنان مربوط به این کمیته سه نفره خواهد شد.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک کمیته نقل و انتقالات هیئت مدیره باشگاه باشگاه آلومینیوم رئیس هیئت مدیره آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره