Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:24:17 GMT

مواجه شدن وحشتناک یک مرد با شیری که در منزلش پنهان شده بود +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۱۵۱۹

مواجه شدن وحشتناک یک مرد با شیری که در منزلش پنهان شده بود +فیلم

‍‍‍‍‍‍

یک مرد در میانه های شب متوجه حضور یک شیر در حیاط خانه اش شد.

به گزارش مشرق، یک مرد در استرالیا در نیمه های شب متوجه شد که یک شیر داخل حیاط خانه اش شده و در حال شکار دامها است. او در کمال شجاعت شیر گرسنه را فراری داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو حیات وحش حادثه خطرناک مشرق شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد

رئیس شورای عالی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه (موسیاد) در نمایشگاه اکسپو ایران با بیان این‌که آینده ایران را امروز در «نمایشگاه نوآوری و فناوری» می‌توان دید، تاکید کرد: امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

به گزارش ایسنا، ارول یارار، بنیانگذار و رئیس شورای عالی موسیاد در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف خانه نوآوری و فناوری ایران(آی هیت) از جمله محصولات حوزه پروبیوتیک، شیلات، ماشین آلات کشاورزی، ساختمان، پزشکی، دارویی و…، گفت: در سفر ایران و بازدید از نمایشگاه اکسپو، بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) از اولویت‌های اول من بود.

وی افزود: ایران علاوه بر اینکه دوست و همسایه‌ نزدیک ما است، در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری بسیار توانمند است؛ به همین علت من اعتقاد دارم توسعه همکاری‌ها میان ایران و ترکیه می‌تواند نتایج خوبی را برجای بگذارد.

یارار ادامه داد: من در ترکیه صاحب پنج شرکت فولادی هستم و به همین دلیل نیازمند توسعه همکاری‌ها در این زمینه هستم؛ امروز در آی‌هیت متوجه شدم ایران در این زمینه نیز می‌تواند همکاری‌های اثربخشی با ترکیه داشته باشد.

وی، رقابت تکنولوژیک را از جدی‌ترین کارها در دنیا برشمرد و تصریح کرد: سطح تکنولوژی، آینده اقتصادی یک کشور را شکل می‌دهد؛ امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

یارار با بیان اینکه امروز، آینده ایران را در آی هیت دیدم، افزود: کار نوآورانه در این نمایشگاه بسیار جلوه پیدا کرده و قول‌ها به مرحله عمل رسیده است؛ این امر بسیار جای تقدیر دارد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم برای تعاملات تکنولوژیک و توسعه روابط تجاری نقش پل را ایفا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند