Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نمایندگان کشورمان در تنها یک رشته پیگیری شد و در پایان این روز خلوت، کاروان ایران توانست یک مدال برنز دیگر به مدال‌های خود در رقابت‌های المپیک توکیو اضافه کند.

کاروان کشورمان در روز آخر رقابت‌های کشتی آزاد ۲ نماینده در مرحله مقدماتی و یک کشتی گیر نیز در مسابقه کسب مدال برنز داشت که در انتها خیلی سریع ۲ نماینده کشتی آزاد یعنی محمدیان و قیاسی با شکست از حریفان خود از المپیک حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها توانست با پیروزی مقابل حریف چینی خود، مدال برنز را کسب کند.

کشتی آزاد

محمد حسین محمدیان

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان کشتی گیر جوان و پر امید کشورمان در دور نخست مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان ناباورانه و در حالی که از این کشتی گیر در مقاطعی از مسابقه جلو بود با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست حریف گرجستانی در دیدار دوم خود خیلی راحت و با تنها یک مسابقه از رقابت‌های المیک توکیو حذف شد.

مرتضی قیاسی

کشتی گیر وزن ۶۵ کیلو گرم کشورمان در دور نخست مقابل هایتهم داخلاوی از تونس با انجام یک کشتی برتر توانست با نتیجه ۵ بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد و به جمع ۸ آزاد کار برتر وزن خود برسد.

قیاسی در دور دوم به مصاف باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند رفت و در نمایشی ضعیف و دور از انتظار مقابل حریف خود در حالی که برنده مسابقه بود ضربه فنی شد و مسابقه را با شکست به اتمام رساند.

حریف هندی قیاسی در ادامه رقابت‌ها نتوانست به فینال برسد تا قیاسی حذف شود.

امیرحسین زارع

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  امیرحسین زارع در دیدار رده بندی این وزن در رقابت‌های المپیک به مصاف ژی وی دنگ دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان رفت که با نتیجه ۵ بر صفر پیروز میدان شد و به مدال برنز رقابت‌های المپیک توکیو رسید تا دومین مدال کشتی آزاد در توکیو را به نام خود ثبت کرد.

زارع در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و در دور بعد مقابل اگزون شالا از کوزوو پیروز میدان شد و به نیمه نهایی رسید. زارع در این مرحله مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از گرجستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد و اینجا نیز توانست با شکست رقیب چینی خود برنز المپیک توکیو را کسب کند.

حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده در رشته کاراته فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

بیشتر بخوانید

تلخی بی پایان، یزدانی باخت و نقره‌ای شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو دارنده مدال مدال برنز کشتی آزاد کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان