Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:36:48 GMT

هشدار پلیس به ساکنان مجتمع‌های مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۱۵۶۹

هشدار پلیس به ساکنان مجتمع‌های مسکونی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرمانده انتطامی استان یزد با توجه به افزایش زندگی آپارتمان نشینی و این باور در بین عموم که سرقت از منازل آپارتمانی کاری دشوار است، هشدار‌های پیشگرانه‌ای را در این خصوص ارائه داد.

او افزود: از آنجایی که سارقین سعی می‌کنند به هر نحو ممکن از عدم حضور ساکنین منزل اطمینان حاصل کنند، لذا نسبت به صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس دقت ویژه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که از باز کردن درب ورودی بر روی افراد ناشناس که خود را میهمان سایر واحد‌های مجتمع معرفی می‌کنند خودداری کنند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: از باز کردن درب مجتمع بر روی افراد ناشناس و غریبه که تحت عنوان تعمیر کار و تاسیساتی سعی دارند وارد ساختمان شوند و یا عنوان می‌کنند کلید ورودی را فراموش کرده‌اند خودداری کنید.

او عنوان داشت: پس از ورود و خروج از مجتمع از بسته شدن درب ورودی یا درب پارکینگ آپارتمان اطمینان حاصل کنید و دقت شود درب پشت بام دارای قفل بوده و کلید آن در اختیار مدیر آپارتمان باشد.

سرهنگ نصیری از شهروندان خواست نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و با مشاهده افراد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد