Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکار لهستانی موفق شد با روحیه مثال‌زدنی به مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریا آندریچیک امروز (جمعه) در جریان بازی‌های المپیک 2020 توکیو و در رقابت‌های پرتاب نیزه زنان موفق شد با ثبت رکورد 64.61 متر پس از ورزشکار چینی به عنوان دومی برسد و مدال نقره را از آن خود کند اما چیزی که باعث می‌شود این مدال ارزشمندتر به نظر برسد، روحیه جنگجویی این ورزشکار لهستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیک 2020 توکیو| احتمال طوفان گرمسیری در روز پایانی بازی‌ها

آندریچیک 25 ساله که پیش از این عمل‌های جراحی جدی روی کتف، آرنج و آشیل خود داشته، به سرطان هم دچار شده است، اما این مانعی برای این ورزشکار لهستانی در راه رسیدن به رویاهایش نبوده است.

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان