Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز بیست و هشتم است.

نمایندگان ایران در این روز در کشتی روی تشک رفتند که امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در مبارزه رده‌بندی این وزن با پیروزی مقابل نماینده چین، مدال ارزشمند برنز را گرفت. مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان هم از دور رقابت ها حذف شدند. پرونده کشتی آزاد با یک نقره و یک برنز بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ ایران تاکنون در سه رشته تیراندازی و کشتی و وزنه برداری ٢ مدال طلا و  ۲ برنز  و ٢ نقره کسب کرده است. جوادفروغی در تیراندازی و محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی طلایی شدند، علی داوودی در وزنه برداری، حسن یزدانی در کشتی آزاد نقره گرفتند و محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی و زارع در آزاد به برنز دست یافتند.

در این روز چین با  با کسب یک برنز در مجموع ۷۹ مدال ( ٣۶طلا، ٢۶نقره  و ۱۷ برنز) صدر جدولی را در انحصار دارد و آمریکا با کسب چهار مدال طی امروز با چهار طلا در مجموع ٩۷مدال ( ۳۱طلا، ٣٥ نقره و ۳۱ برنز) همچنان رده دوم قرار دارد و  و میزبان با ۵۱نشان ( ٢۴، ١۱نقره و ١۶ برنز) سومی را حفظ کرده است.

روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با وجود کسب چهار مدال طی امروز و در مجموع با ۶۲ مدال ١۷طلا، ٢۳نقره و ٢۲ برنز همچنان در رده پنجم ایستاد و انگلیس با۵۶ نشان از ششمی جدول مدال ها به چهارمی صعود کرد.  استرالیا هم با ٤۴ مدال ١٧طلا، ۶ نقره و ۲۱ برنز ششم شد.

کشورهای آلمان( ۳۶ مدالی)، ایتالیا (۳۷)ّّ، هلند (۳۱) و فرانسه (۲۷)به ترتیب در جایگاه های هفتم تا دهم جدوال مدالی قرار دارند.

در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می‌شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است. 

تاکنون در بین جایگاه مدالی زنان چین با ۴۱ مدال (٢۱ طلا، ۱۲ نقره و هشت برنز) و کسب ۶ نشان طی امروز همچنان بیشترین مدال کسب شده در بخش زنان را در اختیار دارد و آمریکا با ٥۷مدال (با ١۷طلا، ٢١نقره و ١۹برنز) در جایگاه دوم و ژاپن با ٢۶مدال  (با ١۳ طلا، پنج نقره و هشت برنز) جایگاه سوم را  در اختیار دارد.

اما در بین جایگاه مدالی مردان، آمریکا جای چین در صدر نشست. آمریکا با ٣۵ مدال (١۰ طلا، ١١ نقره، ۹ برنز)  و یک پله صعود در سکوی نخست قرار دارد 

چین  با ٣۲مدال ۱۲طلا، ۱١ نقره و ۹ برنز دوم شد و ژاپن  با کسب ٢۲نشان ۱۰ طلا، پنج نقره و هفت برنز و یک پله صعود  به سومی خود بازگشت. 

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ابراهیم صادقی در طرفداری: استقلال به ما گل زد، مدیر سایپا خوشحالی کرد! حسن یزدانی: این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردید خشم هواداران بارسلونا از اعلام ناگهانی جدایی مسی بارسلونا نام مسی را از وب سایت خود حذف کرد مکالمه لیونل مسی و مائوریسیو پوچتینو؛ پاری سن ژرمن برای جذب مسی به فروش نیاز دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان همدان برگزار شد دختران غیور مازندرانی در رده نوجوانان با کسب ۳ طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستادند، همچنین رده بزرگسالان با درخشش و قهرمانی دختران مازنی همراه بود که حاصل آن ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بود، مازنی‌ها در رده زیر ۲۱ سال هم با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۱برنز نایب قهرمان این رقابت شدند.

نتایج دختران مازندرانی در رقابت‌های کاراته بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی:

رده نوجوانان:
نگین مهرعلی تبار طلای منهای ۵۴ کیلوگرم
روجا شاهرخی نقره منهای ۶۱ کیلوگرم
مریم گرزین طلا و فاطمه شعبانی نقره به اضافه ۶۱ کیلوگرم


رده جوانان:
هستی گراییلی طلای منهای ۴۷ کیلوگرم
مهلا صداقت و فاطمه عابدی برنز به اضافه ۶۶ کیلوگرم

رده زیر ۲۱ سال:
نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز بیوسا ایمانی در منهای ۵۵ کیلوگرم
هانا حسین پور طلای منهای ۶۸ کیلوگرم
حنانه صالحی نقره به اضافه ۶۸ کیلوگرم


رده بزرگسالان:
طلای معصومه محسنیان و نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز فاطمه شجاعی در منهای ۶۱ کیلوگرم
طلای مبینا کاویانی و برنز‌های کیمیا یوسفی و هانا حسین پور در منهای ۶۸ کیلوگرم
نقره حنانه صالحی و برنز فاطمه زهرا گلبندی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران