Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بنابر اعلام دبیرخانه همایش ملی تولید دانش سلامتی در جهان پساکرونا این همایش در دو حوزه شناختی و کاربردی برگزار می‌شود.

محور‌های حوزه شناختی تمرکز حوزه دانش سلامت و بهداشت بر تبیین ساختار، ماهیت دانش جدید و فرایند نظام‌های بین الملل در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته‌ای، شناخت شاخص‌های جدید قدرت با ابزار سلامت و بهداشت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته‌ای و تبیین شاخصه‌های افراد دانش مدار در در حیطه مختلف علوم سلامتی و بهداشت در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محور‌های حوزه کاربردی شامل نحوه کنش و واکنش و تعاملات بین المللی با محوریت تمدن سازی نوین سلامت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته‌ای، نحوه سیاستگذاری مطلوب در ابعاد سلامت و بهداشت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته‌ای اعلام شده است.

علاقه‌مندان تا اول دی مقالات خود را به نشانی اینترنتی
http://health-corona.iaun.ac.ir/fa ارسال کنند.
آخرین مهلت ثبت نام دهم دیماه امسال اعلام شده است.

دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی و حکمرانی در جهان پساکرونا ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ بصورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار خواهد شد.
مقالات ارسالی در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراخوان همایش ملی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد حکمرانی در جهان پساکرونا دانش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

به گزارش خبرآنلاین این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

روزنامه فرهیختگان نوشت:در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند. ۲۳۳۰۲ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901586

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد