Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ایمانیان عصر جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: پس از انتخابات و مشخص شدن اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر دامغان، فراخوان لازم جهت اعلام سوابق و برنامه‌های افراد واجد شرایط منتشر شد که در نهایت سوابق ۲۴ نفر جهت تصدی پست شهرداری در حال ارزیابی است. 

وی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی دوره ششم با تمام توان، مطابق مقررات نسبت به انتخاب فرد واجد شرایط به عنوان شهردار دامغان اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایمانیان، مسلم نصرتی، شهردار سابق دامغان را نیز به عنوان یکی از این افراد مطرح برای تصدی شهرداری دانست و گفت: همه اعضا تلاش داریم تا در نهایت گزینه مناسب را به مردم معرفی کنیم تا به لطف خدا پیشرفت، آبادانی و عمران بهتر شهر را شاهد باشیم. 

رییس دوره ششم شورای اسلامی شهر امیریه خاطرنشان کرد: با نظر اعضای شورا، سعید حیدری معاون فنی و شهرسازی شهرداری دامغان به عنوان سرپرست انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، پیش از این، نصرتی به مدت ۹ سال شهردار دامغان بوده است.

در آیین تحلیف اعضا شورای اسلامی شهر دامغان، ایمانیان و خسرو فولادیان با کسب ۶ رای به مدت یکسال به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر دامغان برگزیده شدند. 

سید محی الدین تقوی و حجت الاسلام علی ملاکاظمی نیز با حداکثر آرا به عنوان منشی اول و منشی دوم هیات رییسه شورای ششم شهر در سال نخست برگزیده شدند.

برچسب‌ها شورای شهر مسلم نصرتی شهرداری دامغان مدیریت شهری دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری دامغان شورای شهر شهرداری دامغان مدیریت شهری دامغان شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری