Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو| نتایج و حواشی روز چهاردهم المپیک توکیو ۲۰۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو امیرحسین زارع کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد

ایسنا/اصفهان بازیکن سابق سپاهان و پرسپولیس معتقد است ژوزه مورایس مربی بسیار بزرگی است، اما حواشی اخیر تمرکز او را به‌هم زده است.

لیگ برتر فوتبال به ایستگاه بیست وپنجم رسید. در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها فردا(چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود. دیداری که همواره طی فصل‌های گذشته از جذابیت خاصی برخوردار است. تقابل تیم‌های دوم و سوم لیگ می‌تواند در تعیین قهرمان لیگ بیست‌و سوم تاثیرگذار باشد.

جلال اکبری هافبک پیشین دو تیم سپاهان و پرسپولیس نیز معتقد است فردا مهم ترین هفته لیگ برتر در چند سال اخیر است و نتایج دیدارهای پرسپولیس و سپاهان و همچنین دیدار تراکتور و استقلال می‌تواند تیم قهرمان را تا حدود ۸۰ درصد مشخص کند.

هر سه تیم اول لیگ شانس قهرمانی دارند

اکبری در گفت وگو با ایسنا درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: حساسیت این دیدار همیشه در حدی است که می‌توانیم به آن الکلاسیکوی ایران بگوییم اما امیدوارم بار روانی‌اش روی کیفیت تیم‌ها تاثیر نگذارد. انتظار می‌رود بازی مثل همیشه باکیفیت باشد و دور از هر حاشیه و اتفاق برگزار شود. در مجموع هنوز هر سه تیم اول شانس قهرمانی دارند و نتایجش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.  

سپاهان در نیم‌فصل‌های دوم افت می‌کند

کاپیتان پیشین سپاهان در رابطه با دلیل افت طلایی‌پوشان در نیم فصل دوم گفت: سپاهان طی فصل‌های اخیر در نیم فصل‌های دوم هر فصل دچار افت شده است و در حال حاضر هم همین شرایط را دارد. همیشه تا یکقدمی نتیجه‌گیری می‌رود اما نمی‌دانم دلیلش چه چیزی است و آیا ریشه یابی کرده‌اند یا خیر. احساس می‌کنم جدایی بازیکنان بسیار تاثیرگذار است. مثلا جدایی محمد قربانی و آل کثیر در نیم فصل امسال و مصدومیت بازیکنان به تیم ضربه زد و شاید مدیریت نادرست هم دریغ بوده است. مثلا آل کثیر نباید به تیم رقیب می‌رفت چون این مساله به تیم آسیب می‌زند. سپاهان مشکل مالی هم ندارد و این‌ها همان بازیکنان نیم فصل اول هستند که درخشیدند.

هر توجیهی قابل قبول نیست!

او در خصوص حواشی چند وقت اخیر تیم سپاهان و اعتراض این باشگاه به مسائل داوری عنوان کرد: معتقدم مسائل داوری تاثیر زیادی روی نتایج نمی‌گذارد. آنقدر کیفیت و ساختار سپاهان نسبت به تیم‌هایی مثل صنعت نفت بهتر است که نیازی به اعتراض به مسائل داوری ندارند. باید نتایج بهتری می‌گرفتند و نباید سه امتیاز را به تیم ته جدولی می‌دادند. سپاهان از نظر بازیکن و مربی بسیار قوی تر از تیم صنعت نفت بود و هر توجیهی قابل قبول نیست.

حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد

اکبری درباره عملکرد مورایس در لیگ بیست‌و سوم گفت: به نظرم او از نظر کیفیت و سواد بسیار سطح بالایی دارد و با دانش است. او از بزرگترین مربیانی است که به ایران آمده است اما معتقدم در مقطعی هم تمرکزش به‌هم ریخت. حواشی زیادی پیرامون او شکل گرفت اما هیچوقت نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم و دلیل موجه برای او بیاوریم. با این حال معتقدم همین حواشی کمی تمرکزش را به‌هم زد. مسائل مختلفی باعث شدند او به این شرایط برسد. مورایس عادت نداشت این همه حاشیه ببیند اما در ایران با مسائل مختفی دست و پنجه نرم کرد. او باید خودش را با شرایط وقف دهد.

شانس قهرمانی سپاهان در جام حذفی از همه تیم‌ها بیشتر است

او درباره شانس سپاهان برای قهرمانی در جام حذفی گفت: باتوجه به کسب سهمیه آسیا در جام حذفی، این تیم باید تمام تمرکز و کیفیتش را برای این مسابقات بگذارد. جام حذفی برای سپاهان مهم است و از همه تیم‌ها شانس بیشتری دارد اما تیم‌هایی مثل تراکتور، آلومینیوم و مس رفسنجان هم مدعی هستند. طلایی پوشان نباید حریفان را دست کم بگیرند اما تجربه نشان داده که سپاهان از نظر شخصیتی همواره در قامت یک تیم قهرمان ظاهر شده و می‌تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان