Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر امروز جمعه در دیدار "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با تشکر از نگاه امیدآفرین وی درباره آزادسازی قدس و پایان اشغال فلسطین گفت: امروز نشانه‌های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده و عملیات شمشیر قدس یکی از نشانه‌های این پیروزی بود.

رئیس جمهور در دیدار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر امروز جمعه در دیدار "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با تشکر از نگاه امیدآفرین وی درباره آزادسازی قدس و پایان اشغال فلسطین گفت: امروز نشانه‌های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده و عملیات شمشیر قدس یکی از نشانه‌های این پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور افزود: عملیات شمشیر قدس نشان داد که ابتکار عمل در دست جریان مقاومت است. نیرو‌های مقاومت در این عملیات چنان عرصه را بر دشمن صهیونیستی تنگ کردند که نه خود صهیونیست‌ها و نه حامیان آن‌ها فکر آن را هم نمی‌کردند.
دکتر رئیسی پیروزی عملیات شمشیر قدس را باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان جریان مقاومت توصیف کرد و اظهار داشت: مهمترین پیام این پیروزی این بود که نظریه مقاومت در فلسطین جواب داده و خواهد داد. آنچه آینده فلسطین و منطقه را رقم می‌زند، مجاهدت مجاهدان و مقاومت نیرو‌های جهادی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مجاهدین فلسطینی خواهد بود، تاکید کرد: هرگز تردیدی در این سیاست نداشته و نخواهیم داشت. فلسطین از نظر ما مساله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود.
"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل پیام تبریک و درود ملت مقاوم و مظلوم فلسطین در تمام نقاط فلسطین و جهان برای آیت الله رئیسی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مساله فلسطین اهتمام جدی داشته اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تعیین روز جهانی قدس را از مهمترین و ماندگارترین اقدامات جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایران پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر حمایت از آرمان قدس ثابت قدم مانده و با وجود توطئه‌های بیشماری که ایران را احاطه کرده تا از آرمان آزادی فلسطین دست بردارد، همچنان از این آرمان دست نکشیده و پیروزی شما در انتخابات اخیر نیز گواه دیگری بر ثبات قدم ملت ایران در حمایت از آرمان آزادی قدس است.
اسماعیل هنیه با بیان اینکه نیک می‌دانیم بسیاری از مواضع خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های دیگر علیه ایران ناشی از حمایت از جنبش‌های مقاومت و نپذیرفتن نقشه‌های آمریکا برای فلسطین است، اضافه کرد: جنبش حماس در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنار برادران خود در جمهوری اسلامی ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه به آینده مقاومت خوشبین هستیم، اظهار داشت: امروز طرح‌های آمریکایی‌ها برای منطقه و از جمله فلسطین به شدت در تنگنا قرار گرفته و خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان و عراق پس از سال‌ها اشغالگری گواه این ادعاست.
اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه اکنون جریان مقاومت تمام گزینه‌های دشمن را ناکام گذاشته است، خاطرنشان کرد: عملیات شمشیر قدس باعث شد که نظر جامعه بین المللی درباره جنبش‌های مقاومت تغییر کرده و توازن قوا در منطقه متحول شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدس ایران اسماعیل هنیه ایران رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عملیات شمشیر قدس جمهوری اسلامی اسماعیل هنیه جریان مقاومت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره

جنبش حماس امروز (پنج‌شنبه) از رایزنی تلفنی رئیس دفتر سیاسی این جنبش با رئیس دستگاه اطلاعات مصر درباره آخرین تحولات مرتبط با مذاکرات آتش‌بس در غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر در خصوص مذاکرات برای توقف تجاوز به مردم ما در غزه گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، هنیه در این گفت‌وگوی تلفنی از نقش مصر قدردانی کرده و بر روحیه مثبت حماس در بررسی پیشنهاد آتش‌بس تاکید کرد.

وی همچنین به عباس کامل اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

این رایزنی تلفنی پس از آن انجام شد که منابع خبری صبح امروز نسخه‌ای از چارچوب اصلی توافق پیشنهادی میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی برای تبادل اسرا و توقف جنگ در غزه را منتشر کردند.

طبق این گزارش، این توافق دربرگیرنده سه مرحله است که مرحله نخست آن به مدت ۴۰ روز است که قابلیت تمدید دارد.

مرحله دوم به مدت ۴۲ روز تمدید می‌شود و شامل نهایی شدن توافق در مورد مقدمات لازم برای بازگشت آرامش پایدار و اجرایی شدن آن است.

مرحله سوم نیز به مدت ۴۲ روز ادامه داشته و شامل تبادل تمامی اجساد و بقایای شهدای مقاومت و فلسطین و کشته‌های اسرائیلی پس از دستیابی به آنها و شناسایی‌شان می‌شود.

قطر، مصر و آمریکا ضامن اجرای این توافق خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا