Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:50:46 GMT

آیین تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۲۲۹۴

آیین تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از بندرعباس، آئین ارسال تجهیز این خانه های ورزش روستایی که پیش از ظهر امروز در محل ورزشگاه ۲۰ هزارنفری خلیج فارس بندرعباس برگزار شد. 

آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی با حضور دکتررئوفی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان،مسئولین هیئتهای ورزشی و جمعی از دهیاران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رئوفی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم اظهارداشت : توسعه و تجهیز ورزش در روستاها زمینه شکوفایی استعداد جوانان ساکن در روستا را فراهم می‌کندکه ازاین‌رو بسیار حائز اهمیت است و توسعه ورزش در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:ورزش باعث تحرک افراد جامعه می شود و هر چه بیشتر ورزش توسعه یابد و جوانان به ورزش روی آوردند باعث سلامتی و نشاط جامعه می گردد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: ورزش نه تنها در سیاست بلکه در اقتصاد و فرهنگ جامعه امروز نقش اساسی ایفا می کند و تمامی سیاست مداران نگاه ویژه ای به این مقوله مهم دارند.

وی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان،همکاران و هیات های ورزشی و همه آنهایی که در این عرصه فعالیت دارند و برای توسعه ورزش در جامعه تلاش و کوشش می‌کنندخاطر نشان کرد:امیدواریم شاهد توسعه بیشتر ورزش استان دردو حوزه قهرمانی و همگانی در سطح جامعه شویم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان در ادامه این آئین به اهمیت توسعه ورزش همگانی در سطح استان و به ویژه روستاها اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد فضاهای ورزشی در  روستاهای سطح استان تاکنون ۲۴۸ خانه ورزش روستایی  راه اندازی شده و امروز نیز  ۲۳ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز شد که در کل ۲۷۱خانه ورزش روستایی تجهیز گردیده است.

متولی ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تجهیز خانه های ورزش روستایی با وسایل ورزشی از قبیل: میز تنیس روی میز، تاتامی، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و طناب بازی  تجهیز شدند.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان تجهیز خانه روستایی رئوفی معاون استانداری هرمزگان خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت