Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:45:03 GMT

حوادث آخر هفته در گلستان یک فوتی و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۲۴۲۰

حوادث آخر هفته در گلستان یک فوتی و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، روزهای انتهای این هفته در گلستان با حوادثی همچون تصادف و گمشدگی در کوهستان روبرو بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه جمعه، برخورد کامیونت با پژو ۲۰۶ در محور آزادشهر به شاهرود (محدوده امامزاده محمد (ع) روستای تیل آباد) اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن ملک شاهکوهی افزود: بلافاصله دو تیم از پایگاه خوش ییلاق با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که یک نفر در اثر شدت جراحات فوت کرد و پنج نفر با همکاری اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان هم چنین از حادثه گمشدگی در ارتفاعات دهنه محمدآباد علی آبادکتول خبرداد.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: در این حادثه که بعدازظهر جمعه اتفاق افتاد یک آقای ۳۰ ساله در سیاه مرزکوه گم شده بود که با تلاش پنج ساعته یک تیم کوهستان هلال احمر پیداد و به مکان امن منتقل شد.

گمشدگی در زیارت و واژگونی خودرو در توسکستان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان هم به خبرنگار مهر گفت: بعدازظهر روز گذشته (پنج شنبه) یک دستگاه تیبا در محور توسکستان به شاهرود بعد از پلیس راه واژگون شد.

غلامرضا غلامی افزود: در این حادثه پنج سرنشین خودرو مصدوم شدند که دو مصدوم توسط هلال احمر و سه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

طبق گفته وی یک تیم امدادی از هلال احمر در این عملیات شرکت داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان همچنین از حادثه گمشدگی در منطقه خوش دره روستای زیارت خبرداد.

وی توضیح داد: در این حادثه که ساعت ۱۸ پنج شنبه به هلال احمر گزارش شد، یک جوان ۱۸ ساله بعد از پنج ساعت تلاش شبانه پیدا و به پایین دست منتقل شد.

در این عملیات هم پنج نیروی نجاتگر شرکت داشتند.

کد خبر 5275215

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هلال احمر گلستان سانحه تصادف عملیات امداد و نجات ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا محرم 1400 کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان