Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلم کرد: مطابق جدیدترین رنگبندی کرونایی و با توجه به افزایش شدید در آمار بیماران، شهر‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، اندیمشک، بندرماهشهر، شوش، بهبهان، آغاجاری، امیدیه، ایذه، باغملک، دزفول، رامشیر، کارون و مسجد سلیمان در خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر‌های هندیجان، رامهرمز، لالی، اندیکا و شوشتر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهر‌ها در وضعیت زرد هستند.

افزایش بی‌سابقه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان منجر به اشباع ظرفیت تعداد زیادی از بیمارستان‌ها شده است. اتخاذ تصمیمات قاطع و مداخلات جدی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونای دلتا ضروری است. به مردم نیز توصیه می‌شود حتی‌الامکان به مدت دو هفته از خانه خارج نشوند. 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه دز گفت: وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز مقطع اهواز در بخش مرکزی تحت کنترل است و نگرانی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بهمن یوسفی امروز در حاشیه بازدید از سیل‌بندهای روستاهای حاشیه دز بخش مرکزی اهواز گفت:  با توجه به بارندگی شدید در خوزستان و بالادست و رهاسازی آب سد دز، حجم آب رودخانه دز در منطقه بامدژ بخش مرکزی اهواز بالا آمده اما وضعیت تحت کنترل است.

وی ادامه داد: ترمیم سیل‌بندهایی که آسیب‌پذیر بودند با همکاری بخشداری مرکزی و سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز با بیان اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: اهالی روستاها به ویژه کشاورزان از تردد، توقف و فعالیت کنار رودخانه دز خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • هفت پله قرمز بورس
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود