Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس ممی‌پور شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دارای مجوز شهرستان اهر خبر داد و گفت: واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر که طی لیستی به شبکه بهداشت و درمان اعلام شده از ۱۲ مردادماه آغاز شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر جزو گروه‌های درگیر با ویروس کرونا بودند که از زمان شیوع این ویروس پای‌کار بوده‌اند و حتی در اماکن آلوده به ویروس کرونا برای آگاهی‌بخشی به مردم حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی از خبرنگاران اهری برای اطلاع‌رسانی وضعیت کرونایی که مجبور به حضور در محل‌های مختلف بودند نیز دچار این بیماری شدند اما در عین حال دست از تلاش برنداشتند.

ممی‌پور با قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر ابراز داشت: خوشبختانه اقدامات شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون جمعیت هدف نسبت به سایر شهرستان‌ها قابل ستایش است و این شهرستان در حوزه واکسیناسیون توانسته با تلاش‌های کادر درمان به جایگاه نخست استانی دست یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار با هماهنگی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت انجام گرفت و ۲۴ تَن از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اهر واکسینه شدند.

کد خبر 5275238

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا روز خبرنگار خبرنگاران ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا محرم 1400 کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام شبکه بهداشت شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند