Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:33:33 GMT

چراغ سبز پدیده نوظهور به استقلال و فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۲۸۵۸

چراغ سبز پدیده نوظهور به استقلال و فرهاد مجیدی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که توانسته در این فصل در فرصت‌هایی که به دست آورد نمایش خوبی از خود به جا بگذارد، سبحان خاقانی است. بازیکنی که در جدال با گل‌ گهر نیز با حضور خود در زمین و کسب یک پنالتی برای آبی‌ها تاثیرگذار ظاهر شد.

سبحان خاقانی هافبک آبی‌ها درباره صعود تیمش به فینال می‌گوید:

خدا را شکر با زحمات بچه‌ها در طول ۹۰ دقیقه پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد خیلی خوبی بود آن هم مقابل تیم پرمهره گل‌ گهر سیرجان با سرمربیگری آقای قلعه نویی. آنها یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ بیستم بودند که با بدشانسی سهمیه را از طریق لیگ از دست دادند و در جام حذفی هم اگر در مرحله نیمه‌نهایی به ما نمی‌خوردند شاید می‌توانستند به فینال هم برسند. ولی ما هم استقلال هستیم با کلی هوادار که منتظر رسیدن به جام هستند و با همین انگیزه به زمین پا گذاشتیم و همین موضوع باعث شد که پیروز شویم.

سبحان خاقانی درباره اعتراض گل‌گهر به قضاوت بازی و پنالتی‌ها نیز گفت:

پنالتی اول را که از نزدیک ندیدم ولی پنالتی دوم واقعا خطا بود. در کل در اینباره نظری ندارم و بهتر است کارشناسان بگویند ولی در کل این پیروزی حق استقلال بود.

سبحان خاقانی در مورد راهیابی به فینال حذفی گفت:

خیلی از این موضوع خوشحال هستیم زیرا می‌توانیم با کسب قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم و حداقل از این طریق بتوانیم به نوعی عدم قهرمانی در لیگ‌برتر را جبران کنیم گرچه در لیگ اگر در دو، سه بازی که با بدشانسی از دست دادیم امتیاز می‌گرفتیم می‌توانستیم برای قهرمانی رقابت کنیم اما نشد. گذشته‌ها گذشته و فقط باید به فکر کسب جام از طریق حذفی باشیم و انشاالله این اتفاق با تدابیر آقای مجیدی و تلاش بچه‌ها اتفاق می‌افتد.

هافبک جوان استقلال در مورد گل هایی که برای این تیم به ثمر رساند گفت:

در دیدار با نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو گل زدم. همیشه گل زدن بسیار لذت‌بخش است مخصوصا اگر بدانی در تیم پرطرفدار بازی می‌کنی و چند میلیون نفر با گل تو خوشحال می‌شوند. به خصوص در دیدار با نفت مسجدسلیمان که گل سه امتیازی زدم و هیچ چیز جز آن نمی‌توانست آن قدر خوشحالم کند.

سبحان خاقانی در مورد اعتقاد فرهاد مجیدی به جوان‌ها و اینکه این روزها بیشتر بازی می‌کنند گفت:

اینکه آقای مجیدی خودش هم مربی جوانی است خیلی روی بازی دادن به جوان‌ها تاثیر گذار است. او قبلا بازیکن بوده و کاملاً ما را درک می‌کند. همیشه قبل از اینکه به زمین برویم بیشتر به جوان ها بها و انگیزه می‌دهد.

سبحان خاقانی در پایان در مورد اینکه فصل آینده در استقلال می‌ماند یا خیر گفت:

توکل به خدا. من که دوست دارم بمانم و باید ببینم نظر باشگاه و کادرفنی چیست؟ انشاالله شرایط به نوعی رقم بخورد که بازیکنان با فکر آسوده در استقلال بمانند و به این تیم کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سبحان خاقانی استقلال استقلال سبحان خاقانی سبحان خاقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله

فرهاد آئیش این روزها در نمایش گالیله ایفای نقش می‌کند. تصویری از گریم جالب این بازیگر در فضای مجازی منتشر شد.

فرهاد آئیش

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله