Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پس از انتشار مصاحبه رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری با خبرنگار فارس با عنوان «فساد 800 میلیارد ریالی آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در یک پروژه/ برای 10 نفر اعلام جرم شده است» در این رسانه، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان متن جوابیه‌ای در این خصوص ارسال کرده که متن کامل آن بدین شرح است؛

سرپرست محترم خبرگزاری فارس
 با سلام

احتراما با توجه به انتشار خبر " فساد 800 میلیارد ریالی آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن خبرگزاری " توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی بحضورتان ایفاد می‌گردد خواهشمند است نسبت به انتشار آن دستورات لازم را صادر فرمایید.

اولا: ورود سازمان محترم بازرسی استان به پروژه سد باباحیدر در تیرماه سال 1399 در دوران مدیریت قبلی شرکت آب منطقه‌ای استان انجام گرفت درحالی که انتصاب مدیرعامل فعلی این شرکت در مرداد ماه سال گذشته دقیقا یک ماه پس از ورود آن سازمان انجام شده است.

ثانیا: سازمان بازرسی استان پس از ماه‌ها بررسی در نهایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال داشتند که تاکنون رای نهایی و قطعی صادر نگردیده است همچنین لازم به ذکر است با عنایت به نامه کتبی مراجع محترم قضایی تعدادی از افراد مرتبط با پرونده در این پروژه اخراج یا از کار برکنار شدند.

ثالثا: لازم به توضیح است علیرغم ورود سازمان محترم بازرسی و دستگاه قضایی به این طرح و با وجود برخی مشکلات،  مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان با تمام تلاش، سعی در راه‌اندازی و جلوگیری از توقف این پروژه نموده و تمام اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته معادل 75 میلیارد تومان بطور 100 درصد را جذب، و در حال حاضر پروژه کاملا  فعال می‌باشد.

رابعا: مصاحبه صورت گرفته توسط ریاست محترم آن سازمان در خصوص عملکرد شرکت آب منطقه‌ای، مربوط به سد باباحیدر،  قبل از سال 1399 بوده و به هیچ وجه مربوط به عملکرد مدیران فعلی این شرکت نمی‌باشد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بازرسی جوابیه شرکت آب منطقه ای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس