Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکاس" نام سگی است که برای دوستی با جوجه تیغی تمام تلاش خود را کرد که نهایتا به خودش آسیب رساند

 

به گزارش برنا؛ سگ ها بی شک یکی از مناسب ترین حیوانات خانگی می باشند که وجود یکی از آنها در هر خانه ای می تواند شرایط متفاوتی و سرگرم کننده ای ایجاد کند. اما سگ ها حیوانات کاملا باهوش و باوفایی هستند که برای مراقبت از مالکان خود، حتی حاضر به از دست دادن جان خودشان در مبارزه با دشمنان هستند که این حقیقتی غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که سگ ها از اولین حیواناتی بودند که انسان های اولیه توانستند با آنها ارتباط برقرار کنند و از آنها در زمینه های مختلفی اعم از مراقبت از دام و مزرعه استفاده می شد. 

با این وجود این می تواند میزان محبت و حس علاقه این حیوان را برساند که متاسفانه در جامعه و دنیای امروزی، برخی هستند که در نهایت بی رحمی آنها را آزار می دهند و یا حتی باعث کشتن آنها می شوند.

اما گاها این حیوانات منجر به آسیب رساندن به خودشان می شوند. برای مثال اخیرا تصاویری جالب و دیدنی از یک سگ در صفحات مجازی منتشر شد که بشدت دیده شد و به تبع واکنش های متعددی نسبت به این حیوان شد.

یک سگ از نژاد " سنت  برنارد " از قرار معلوم، گویی قصد برقراری ارتباط با جوجه تیغی داشت که متاسفانه به میزان زیادی به خودش آسیب رساند! این سگ که به نام "راکاس " می باشد، سابقه تلاش برای دوستی با حیوانات دیگر را نیز دارد اما متاسفانه این بار آسیب و جراحت های دردناکی را همان گونه که در تصاویر مشخص است، به خود وارد کرد.

پس از این اتفاق، راکاس به درمانگاه حیوانات منتقل شد و با تلاش دام پزشکان در نهایت تعجب بهبود یافته است و اینک در حال بازی کردن در حیاط خانه ی مالک خود در نیویورک است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سگ جوجه تیغی مرد پولدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربا را برای صبحانه نخورید!

به گزارش خبرآنلاین ،کامکوات یا به قول عده‌ای پرتقال تزئینی از جمله مرکباتی است که هم خام آن با پوست در سبد میوه‌ها خوردنی است هم پخته آن به صورت مربا.

همشهری در خبری نوشت:البته این مربا از آن نوع مرباهایی نیست که بشود با خامه یا کره به عنوان صبحانه خورد؛ مربای کامکوات را معمولا به عنوان دسر بعد از غذا یا همراه با چای می‌خورند.

مواد لازم


۱ کیلوگرم کامکوات
۷۵۰ گرم شکر
۲ /۱ یک لیتر آب
۲ ق س آبلیمو

۱. میوه‌ها را شسته و در آبکش بگذارید. بعد روی هرکدام از میوه‌ها به صورت طولی، دوبرش ایجاد کنید تا هم موقع جوشیدن تلخی پوست میوه‌ها گرفته شود و هم اینکه موقع پختن با شکر، به خوبی مواد را جذب کند.

۲. حالا تمام کامکوات‌ها را که برش داده‌اید در قابلمه‌ آب‌جوش بریزید تا بجوشند.

بعد از ۲۰ دقیقه جوشیدن، کامکوات‌ها را از آب خارج کرده و در صافی بریزید. روی آنها آب سرد بگیرید تا تلخی آنها خارج شود.

۳. عمل جوشاندن کامکوات‌ها را یک بار دیگر تکرار کنید و در مرحله بعدی، آنها را در کاسه یا قابلمه‌ای بزرگ ریخته روی آنها آب سرد بریزید و بگذارید حدود ۱۲ ساعت بمانند. در این مدت آب روی کامکوات‌ها را چند بار عوض کنید تا تلخی و اسانس آنها به طور کامل از بین برود.

۴. شکر را با آب در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت بگذارید تا بجوشد و کمی غلیظ (مانند شربت) شود. حالا کامکوات‌ها را در این شربت انداخته و حدود نیم ساعت بگذارید تا میوه‌ها با شکر بجوشند و شیرین شوند. در آخر آبلیمو را اضافه کنید.

فوت‌وفن


افزودن آبلیمو در مراحل آخر تهیه مربا برای جلوگیری از شکرک زدن مرباست.

جوشاندن‌ و آبکش‌کردن‌ چند باره کامکوات‌ها برای گرفتن تلخی آن است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901079

دیگر خبرها

  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!