Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیفه بن حمد آل ثانی، برادر مالک باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد مذاکرات با لیونل مسی به نتیجه رسیده و اعلام رسمی به زودی انجام می شود. کاپیتان فصل گذشته رئال مادرید و بارسلونا می توانند در پاریس هم تیمی شوند. 

به نظر می رسد همه چیز آماده پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن است. قرارداد فوق ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات مالی بارسلونا تمدید نشد و او حالا بازیکن آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت و چندین منبع دیگر در اروپا، انتظار می رود مراسم معارفه لیونل مسی سه شنبه زیر برج ایفل برگزار شود.

همچنین ساعاتی پیش خلیفه بن حمد آل ثانی، برادر امیر قطر که مالک باشگاه پاری سن ژرمن است، در توئیتر خود اعلام کرد مذاکرات به سرانجام رسیده است و اعلام رسمی به زودی انجام می شود. 

بن حمد آل ثانی همچنین در پست بعدی توئیترش با انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار سرخیو راموس نوشت:

پایتخت نور...8 لیگ قهرمانان

 باشگاه پاری سن ژرمن تحت مالکیت خانواده سلطنتی کشور قطر است و ناصر الخلیفی ریاست این باشگاه را به عهده دارد. آنها هیچ ترسی از مخارج سنگین در فوتبال ندارند. 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ابراهیم صادقی در طرفداری: استقلال به ما گل زد، مدیر سایپا خوشحالی کرد! حسن یزدانی: این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردید خشم هواداران بارسلونا از اعلام ناگهانی جدایی مسی بارسلونا نام مسی را از وب سایت خود حذف کرد مکالمه لیونل مسی و مائوریسیو پوچتینو؛ پاری سن ژرمن برای جذب مسی به فروش نیاز دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی