Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:54:54 GMT

هدفون جیبی Honor Earbuds ۲ Lite در راه اروپا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۳۱۵۷

هدفون جیبی Honor Earbuds ۲ Lite در راه اروپا

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از جی اس ام آرنا، هدفون جیبی Honor Earbuds ۲ SE در اواسط ماه ژوئن برای بازار چین رونمایی شد و حالا، پس از تغییر سریع نام به Honor Earbuds ۲ Lite، این هدست به چندین کشور در اروپا ارسال خواهد شد.

این اتفاق از ۷ آگوست در دسترس خواهد بود و می‌توان آن را از وب سایت شرکت آنر خرید و دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت Honor Earbuds ۲ Lite در اروپا

این هدفون بی سیم در انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و فنلاند در دسترس خواهند بود. انگلیسی‌ها باید این هدفون را با قیمت ۷۰ پوند بخرند و در سرزمین اصلی اروپا قیمت آن ۷۰ یورو تعیین شده است. (به جز ایتالیا که به دلایلی قیمت این هدفون‌های جیبی ۱۰۰ یورو ذکر شده است).

شایان ذکر است، هدست Honor Earbuds ۲ Lite در دو رنگ خاص سفید و سیاه موجود است. در ادامه یک یادآوری سریع درباره مشخصات Honor Earbuds ۲ Lite آمده است.

هدفون جدید آنر دارای درایور‌های ۱۰ میلی متری با دیافراگم‌های کامپوزیت پلیمری، دو میکروفون برای حذف نویز فعال و کاهش نویز باد (البته با استفاده از حالت آگاهی)، امکان زمان ۱۰ ساعتی برای گوش دادن مداوم (با فیلتر نویز فعال غیرفعال) و توانایی ۳۲ ساعت زمان پخش کلی، به علاوه شارژ سریع (۴۰ درصد در ۱۰ دقیقه که این میزان برای ۴ ساعت زمان گوش دادن کافی است) است.

چندی پیش نیز دستگاهی برای تمیز کردن خودکار هدفون‌های بی سیم ساخته شد. این دستگاه Cardlax Earbuds Washer نام گرفته و یک دستگاه مربع شکل دارای درب است. سازندگان این گجت آن را با ماشین لباسشویی مقایسه می‌کنند. این اختراع برای پاکسازی هدفون از گرد گوش و سایر موارد کوچک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

نوکیا قصد تولید هدفون‌های بی سیم اقتصادی را دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هدفون بی سیم هدفون جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم