Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اسرائیلی ها وضعیت بسیار بهم ریخته ای دارند؛ یک بهم ریختگی که از انتخابات شروع شد و طی دو سال گذشته چهار مرحله انتخابات برگزار کردند که هنوز هم این رقابت های درونی به گونه ای است که هر آن، امکان دارد دولت فرو بپاشد.

«جعفر قنادباشی»، کارشناس مسائل خاورمیانه، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص ادعای اسرائیل علیه ایران اظهار کرد: اسرائیلی ها وضعیت بسیار بهم ریخته ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بهم ریختگی که از انتخابات شروع شد و طی دو سال گذشته چهار مرحله انتخابات برگزار کردند که هنوز هم این رقابت های درونی به گونه ای است که هر آن، امکان دارد دولت فرو بپاشد.

او افزود: یکی از دلایلی که باعث جنجال آفرینی آنها می شود این است که سرپوش بر مشکلات داخلی خود بگذارند. دومین عامل این است که آنها چون احساس می کنند معامله قرن شکست خورده و طرح الحاق کرانه باختری الان امکان اجرا ندارد به این فکر درآمدند که جنجال آفرینی کنند. این موضع ضعف آنهاست که حالت تهاجم آفرینی به خود می گیرند برای اینکه ضعف خود را پیدا کنند.

قنادباشی تصریح کرد: آنها در حمله به غزه ثابت کردند که اگر ایران را به 4 هزار و 500 قسمت تقسیم کنند یک قسمت آن غزه می شود. آنها نتوانستند در برابر غزه دوام بیاورند و هربار اعلام آتش بس کردند. در برابر ایران ناتوان هستند و می دانند که اگر جنگی هم سر بگیرد و آمریکایی ها وارد صحنه شوند اولین جایی که آسیب می بیند خود اسرائیل است این حرف هایی که می زنند پارس کردن است.

او افزود: هم بی ثباتی و آسیب پذیری منطقه خود را پنهان می کنند و هم بهم ریختگی داخلی را به همین خاطر، طبیعی است که جنجال آفرینی کنند ولیکن چنانچه دست به عملی بزنند نابودی خودشان را به همراه دارد. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران انتخابات رقابت دولت مشکلات غزه رقابت غزه مشکلات اسرائیل قنادباشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند