Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که هنوز یک بازی رسمی هم برای این تیم انجام نداده خواهان جدایی از آبی‌و‌‌اناری‌های کاتالونیا شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز هواداران بارسلونا از شوک خبر جدایی لیونل مسی از این تیم بیرون نیامده‌اند، یک خبر بد دیگر به گوش آنها رسید؛ اینکه هموطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو هم می‌خواهد از بارسلونا جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت زمانی که بارسلونا با سرخیو آگوئرو قرارداد بست، خیلی‌ها این اقدام باشگاه برای خرید یک بازیکن پا به سن گذاشته را تلاشی برای جلب رضایت مسی به ماندن در نوکمپ دانستند. مسی و آگوئرو با یکدیگر رابطه بسیار صمیمانه‌ای دارند و در اکثر اردو‌های تیم ملی آرژانتین هم با یکدیگر هم اتاق بوده و اوقات را سپری کرد‌ه‌اند. از این رو پیوستن آگوئرو به بارسلونا برای هر دو بازیکن بسیار خوشحال‌کننده بود، چون فرصت همبازی شدن آنها در رده باشگاهی را هم برای‌شان فراهم می‌کرد. این اتفاق اما انگار قرار نیست رخ دهد.

طبق منابع خبری در اسپانیا از جمله، شبکه‌های تلوزیون لاپورتریا و BTV اسپورتس کاتالونیا، آگوئرو از مدیران باشگاه به خاطر ناتوانی در حفظ مسی بسیار خشمگین است، آنقدر که تنها دو ماه پس از پیوستن به این تیم درخواست جدایی کرده است و به آنها هم گفته که تنها دلیلی که پیشنهاد بازی در بارسلونا را قبول کرده، هم‌تیمی شدن با مسی بوده است. گویا ستاره سابق منچسترسیتی به وکلای خود دستور داده قراردادش را چک کنند تا ببینند آیا این امکان وجود دارد که پیش از اینکه او اولین بازی رسمی‌اش را انجام دهد، آن را فسخ کنند یا نه.

کار سخت پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن مسی/ تمدید قرارداد امباپه همچنان در اولویتلاپورتا: دوران «پسامسی» موفق خواهد بود/ نمی‌توانستم موجب نابودی بارسلونا شوم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی